۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
استاندار گیلان :

احیای تالاب انزلی محل تکثیر ماهیان دریای خزر را تضمین می‌کند

استاندار گیلان گفت: احیای تالاب انزلی مهم‌ترین محل تکثیر و زاد و ولد ماهیان دریای خزر را تضمین می‌کند.
نویسنده: فاطمه ثابت
کد خبر: ۷۴۶۸۳
احیای تالاب انزلی محل تکثیر ماهیان دریای خزر را تضمین می‌کند
  به گزارش خبرنگار مانا از گیلان، محمدعلی نجفی ظهر امروز در نشست شورای اداری به ریاست معاون اول رئیس جمهوری در سالن غدیر استانداری گیلان گفت: واگذاری پروژه های عمرانی به بخش خصوصی یکی از اصلی ترین برنامه های ستاد اقتصاد مقاومتی به شمار می رود.
وی تکمیل راه آهن قزوین ـ رشت و اتصال آن به انزلی، آستارا و تکمیل آزاد راه قزوین ـ رشت را از انتظارات جدی مردم استان دانست و افزود: احیای تالاب انزلی مهم‌ترین محل تکثیر و زاد و ولد ماهیان دریای خزر را تضمین می کند‌.
استاندار گیلان تأمین اعتبارات ویژه برای ساماندهی پسماندها در استان که در حال تبدیل شدن به یک معضل در استان‌های شمالی است را مورد انتظار همگان از دولت عنوان کرد.
 وی گفت: کمیته سه جانبه ای  از سوی دولت برای صدور مجوز زیست محیطی سد شفارود نظر مثبت خود را اعلام کرده و منتظر تصویب نهایی دولت است.
نجفی تأمین اعتبارات مورد نیاز برای اتمام طرح های حیاتی توسعه استان به ویژه سدهای پلرود، دیورش و سدهای لاستیکی، تکمیل  راههای شریانی به‌ویژه محورغرب استان، اتمام بیمارستان‌های لنگرود، لاهیجان، تالش و کنارگذرهای شهرستانی پر ترافیک استان نظیر لنگرود، انزلی و تالش را از دیگر انتظارات مردم گیلان برشمرد.
وی خاطرنشان کرد: شناسایی و احصای طرح‌های نیمه تمام تولیدی و گردشگری و برنامه ریزی برای تکمیل و بهره برداری آنها  از جمله اقدامات صورت گرفته در ستاد اقتصاد مقاومتی است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار