۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱

کشف بیش از 218 میلیارد ریال کالای قاچاق در بنادر دیلم و ریگ

فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: با توقف دو فروند شناور باری در آبهای خلیج فارس محدوده بنادر ریگ و دیلم در استان بوشهر 218 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۷۴۳۷۳
کشف بیش از 218 میلیارد ریال کالای قاچاق در بنادر دیلم و ریگ
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سردار قلندر لشکری در جمع خبرنگاران با تاکید بر تشدید مبارزه با قاچاق کالا اظهار داشت: با رصد اطلاعاتی نیروهای دریابانی در استان بوشهر فضای این استان برای فعالیت قاچاقچیان ناامن شده است.
وی از کشف 218 میلیارد ریال کالای قاچاق در آبهای بنادر ریگ و دیلم خبرداد و تصریح کرد: ماموران دریابانی استان بوشهر حین کنترل شناورها در آب‌های خلیج‌فارس موفق به شناسایی و توقیف دو فروند شناور باری مشکوک به حمل کالای قاچاق درمحدوده آب‌های بنادر دیلم و ریگ شدند.
وی مبد‌أ این شناورها را امارات متحده عربی دانست و افزود: ماموران در بازرسی دقیق از این دو شناور که از مبدا امارات متحده عربی وارد آب‌های استان بوشهر شده بودند مقادیر زیادی کالای قاچاق کشف کردند.
فرمانده دریابانی استان بوشهر بیان کرد: کالاهای قاچاق کشف شده توسط ماموران دریابانی استان بوشهر شامل گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی آن، تبلت، لوازم پزشکی، آرایشی و بهداشتی، پوشاک و دیگر کالاهای ممنوعه که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود است.
سردار لشکری ارزش کالاهای کشف شده را برابر نظر کارشناسان 218 میلیارد و 681 میلیارد ریال عنوان و اضافه کرد: 13 نفر در این ارتباط دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار