۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
پنل هوشمند سازی در کنفرانس Nor Shipping:

همکاری و اشتراک گذاری لازمه دیجیتالی شدن است

سرمایه گزاری بر روی فن آوری اطلاعات نیازمند همکاری و اشتراک گذاری میان شرکت های کشتیرانی است.
نویسنده: مهری عزیزی
کد خبر: ۷۴۲۱۴
همکاری و اشتراک گذاری لازمه دیجیتالی شدن است
به گزارش گروه بین الملل مانا، نوآوری دردانش فن آوری اطلاعات مزیت های فراوانی را سبب می شود اما مشارکت تمامی بازیگران عرصه کشتیرانی در این نوآوری ها کار سختی است.
بر اساس این گزارش، شرکت های کشتیرانی با بهره گیری از  فن آوری اطلاعات و علم هوشمند سازی به یکپارچگی با همتایان خود اقدام می کنند که به کاهش هزینه ها منجر می شود اما به اعتقاد کارشناسان، به هر حال  ورود سهامداران این شرکت ها از جمله کارمندان و مقامات دریایی به این عرصه امری دشوار خواهد بود.
در حالیکه فن آوری اطلاعات در صنعت کشتیرانی بستر لازم برای تبادل اطلاعات فراهم می کند، اولین قدم در نیل به این هدف انتخاب بازیگران برای همکاری با آنها در این زمینه است.
بر اساس این گزارش، مسئله اینکه تمامی اعضای زنجیره لجستیک به فن آوری اطلاعات مبادرت وززند از جمله مفاهیم مهم هوشمند سازی و فن آوری اطلاعات در کشتیرانی محسوب می شود.
نمایند شرکت کامپیوتری IBM و رئیس بخش توسعه دیجیتالی تجارت های این شرکت در پنل سخنرانی در کنفرانس Nor Shipping دستاوردهای فن آوری اطلاعات را در بی شمار اعلام کرد. 
جان کوونهوون که شرکت متبوعش چندی پیش به منظور دیجیتالی کردن شرکت مرسک در یک پروژه مهم با این شرکت همکاری کرده است، در این خصوص ادامه داد: تبادل اطلاعات در حقیقت بخشی از زنجیره عرضه است . 
همکاری شرکت خوش نام کامپیوتری IBM با بزرگترین شرکت کانتینری دنیا، مرسک، بر پایه خلق ظرفیت های جدید در حمل و نقل و در چرخه عرضه استوار شده است.
وی همچنین ادامه داد: به هر حال چالشهایی برای استفاده از پتانسیل کامل  در صنعت کشتیرانی وجود دارد. یکی از مزایای دیجیتالی کردن کشتیرانی انجام تراکنشات بدون استفاده ا زکاغذبازی است اما ارائه کاغذ و نامه های مکتوب به مقامات دریایی اجباری است .
وقتی یک شرکت از یک فن آوری جدید استفاده می کند، دخیل کردن تمامی کارمندان خود در حیطه تازه بنیان گذاری شده بهترین روش است. اما دیجیتالی کردن اغلب به کاهش مشاغل و تعدیل نیرو همراه است.
مدیر فروش  شرکت فن آوری اطلاعات Marlink در این پنل اعلام کرد: نکته مهم دراین بخش دخیل کردن کارمندان و ایجاد بستر مثبت برای شرکت این کارمندان در فرآیند دیجیتالی شدن است. 
معاون شرکت کشتیرانی کوهن ناگل مزیت دیجیتالی کردن کشتیرانی را در دسته بندی اطلاعات پیش روی بازیگران صنعت کشتیرانی دانست و دراین خصوص ادامه داد: آخرین موج دیجیتالی کردن کشتیرانی تجارت با تجارت را سبب می شود و تمامی عناصر میانی از قبیل شرکت های مشاوره و رسانه را همانگونه در قبل  شاهد بودیم، از صحنه خارج می کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار