۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

طرح بندر جدید تجاری ریگ آغاز شد

همزمان با نیمه شعبان سالروز میلاد با سعادت حضرت مهدی موعود(عج) طرح بندر جدید تجاری ریگ در شهرستان گناوه باحضور استاندار بوشهر آغاز شد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۷۳۸۹۳
طرح بندر جدید تجاری ریگ آغاز شد
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر  در آیین اجرای طرح بندر جدید تجاری ریگ با اشاره به اهمیت اجرای این طرح اظهار داشت: طرح بندر جدید تجاری ریگ در زمینی به مساحت 50 هکتار با اعتبار 180 میلیارد ریال اجرا شد که اعتبارات آن از منابع استانی و مشارکت این سازمان تامین می‌شود.
محمدمهدی بنچاری افزود: فاز اول این طرح شامل اسکله، بارانداز، انبار، جاده دسترسی و ساختمان های اداری است.
وی گفت: ظرفیت کنونی تخلیه و بارگیری کالا در بندرریگ 35 هزار تن است که با اجرای طرح توسعه این بندر، به 120 هزار تن می‌رسد.
استاندار بوشهر نیز در آیین آغاز اجرای این طرح با اشاره به برنامه‌هایی که برای رونق بندر ریگ در دست اجراست، گفت: ساماندهی امور بندری و کالای همراه ملوان و ساخت جاده این بندر به گناوه از جمله این برنامه هاست که در این زمینه قدم‎های خوبی برداشته شده است.
مصطفی سالاری افزود: به منظور ساماندهی کالای همراه ملوان با تعدادی از وزیران صحبت شده تا این موضوع از ریشه حل شود و به وضعیتی پایدار برسد، البته با نظر مثبتی که آنان داشتند به نتایج خوبی دست یافته‌ایم.
 
برچسب ها: بندر ریگ بوشهر
ارسال نظرات
آخرین اخبار