روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
فرمانده ارشد ارتش در جنوب غرب کشور:

قدرت برتر دریایی در منطقه هستیم

فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنوب غرب کشور گفت: در حال حاضر قدرت برتر دریایی در منطقه هستیم و قدرت های جهانی به این امر کاملا آگاه هستند.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۷۳۴۶۳
قدرت برتر دریایی در منطقه هستیم
به گزارش مانا، سرتیپ علی ظریفی یگانه در گفتگو با خبرنگاران رسانه های گروهی به مناسبت روز ارتش گفت: در تاریخ نیروی دریایی کشور، هیچگاه نیروی دریایی ایران به این سطح از آمادگی دفاعی و برخورداری از تجهیزات مدرن و به روز نرسیده بود.
وی حضور در آبهای بین المللی را یکی از شاخصه های مهم قدرت و دست بالای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد و افزود: نیروی دریایی به یمن توانمندی بالای نظامی و دفاعی، مظهر اقتدار ملت ایران به شمار می رود.
فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه با بیان اینکه قادرهستیم به همه تهدیدهای قدرت های استکباری در آبهای سرزمینی و فراسرزمینی پاسخ دهیم تصریح کرد: قادر هستیم  به تهدیدهای قدرت های استکباری در خلیج فارس و دریای عمان پاسخ کوبنده بدهیم.
سرتیپ ظریفی یگانه در ادامه گفت: آمادگی پایگاه نیروی دریایی خرمشهر در بالاترین سطح قرار دارد و همچنان با موفقیت ماموریت های محوله را در آبهای شمال غرب خلیج فارس واروندرود انجام می دهند.
وی با بیان اینکه تمامی تحرکات نیروهای خارجی در آبهای شمال غرب خلیج فارس را رصد می کنیم خاطر نشان کرد: حفظ آمادگی نیروی دریایی و ارتقا آن مهمترین عامل بازدارنده در برابر تهدیدهای دشمنان است.
فرمانده ارشد ارتش در جنوب غرب کشور به همبستگی و انسجام نیروهای سه گانه دریایی، زمینی و هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: هیچگاه سطح آمادگی و انسجام  نیروهای مسلح تا این سطح نبوده است و این سرمایه ای ارزشمند و تاثیرگذار در افزایش قدرت دفاعی نیروهای مسلح است.
استان خوزستان به دلیل همجواری با کشورهای حوزه خلیج فارس  و برخورداری از منابع عظیم نفت و گاز از استان های استرتژیک و حساس کشور به محسوب می شود.
برچسب ها: ارتش خلیج فارس
ارسال نظرات
آخرین اخبار