۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷

رشد 20 درصدی ورود گردشگر به قشم در نوروز 96/ افزایش 12 درصدی ورود گردشگر به قشم از طریق اسکله ها

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: میزان ورود گردشگران نوروزی به جزیره قشم در مقایسه با سال گذشته از رشد 20 درصدی برخوردار بوده است.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۷۳۲۷۹
رشد 20 درصدی ورود گردشگر به قشم در نوروز 96/ افزایش 12 درصدی ورود گردشگر به قشم از طریق اسکله هافرزین حقدل در گفتگو با خبرنگار مانا از فعالیت شبانه روزی ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد قشم در نوروز امسال خبر داد و اظهار داشت: این ستاد در قالب کمیته های مختلف نهایت تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات به مسافران نوروزی انجام داده است.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم ، افزود: بر اساس آخرین آمار اخذ شده تا پایان تعطیلات نوروزی هزار و 402 دستگاه خودرو وارد جزیره شده اند.
وی ادامه داد: بر این اساس میزان ورود خودروهای شخصی به جزیره در نوروز امسال در مقایسه با نوروز سال گذشته از رشد 15 درصدی همراه بوده است.
وی تاکید کرد: همچنین بر اساس این آمار سه هزار و 718 خودرو طی ایام تعطیلات نوروزی از جزیره قشم توسط لندینگ گرافت ها خارج شده اند.
این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد قشم بیان داشت: تعداد مسافرین ورودی به جزیره قشم از طریق اسکله های جزیره تا پایان تعطیلات نوروزی هفت هزار و 245 نفر گزارش شده است.
به گفته حقدل، آمار مذکور در مقایسه با نوروز سال گذشته حاکی از رشد 12 درصدی ورود مسافران به جزیره از طریق اسکله ها بوده است.
وی یادآور شد: همچنین در ایام نوروز هزار و 571 نفر از طریق فرودگاه به جزیره قشم وارد شده اند که این آمار در مقایسه با سال گذشته رشد 87 درصدی را نشان می دهد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم اذعان داشت: در مجموع آمار فوق، تا پایان سیزدهم فرودین ماه امسال هشت هزار و 816 نفر اعلام شده است.
وی خاطرنشان ساخت: بر اساس این آمار تعداد ورود گردشگران نوروزی به جزیره قشم در مقایسه با نوروز سال گذشته از رشد 20 درصدی برخوردار بوده است.
حقدل تصریح کرد: همچنین کل مسافر ورودی به جزیره قشم از تاریخ 25 اسفند ماه سال گذشته لغایت 13 فرودین ماه امسال، 642 هزار و 737 نفر بوده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد دو درصدی برخوردار بوده است.
این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد قشم گفت: علاوه بر این کل خودروهای ورودی از 25 اسفند ماه سال گذشته لغایت 13 فروردین ماه امسال، 118 هزار و 66 خودرو بوده است که نسبت به سال گذشته با رشد 6 درصدی همراه بوده است.
وی بیان داشت: همچنین بر اساس آمار اخذ شده، کل مسافران ورودی از طریق فرودگاه در تاریخ مذکور 31 هزار و 269 نفر اعلام شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از 54 درصد رشد برخوردار بوده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار