۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
رئیس ستاد نوروزی پایانه نفتی خارگ‌ تاکید کرد:

انجام گشت دریایی در خلیج فارس با شناورهای استاندارد

رئیس ستاد نوروزی پایانه نفتی خارگ‌ گفت: در راستای ارائه خدمات به مسافران نوروزی تورهای گشت دریایی خلیج فارس در جزیره خارگ با شناورهای مجهز به امکانات لازم و دارای ایمنی استاندارد اجرا می‌شود.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۷۳۱۳۴
انجام گشت دریایی در خلیج فارس با شناورهای استاندارد
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، علی زمانی با بیان اینکه همه امکانات برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران نوروزی در خارگ فراهم شده است، اظهار داشت: علاوه بر خدمات پشتیبانی، گشت‌های دریایی در این جزیره با شناورهای استاندارد انجام می‌شود.               
وی با اشاره به اجرای این گشت‌ها در اسکله 22 بهمن خارگ خاطرنشان کرد: این گشت‌ها در اسکله 22 بهمن شرکت پایانه های نفتی ایران و با حمایت مدیر عامل این شرکت و مدیریت خدمات پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران اجرا شده است.
زمانی ظرفیت اسکله 22 بهمن خارگ را بیش از یک فروند کشتی دانست و بیان کرد: برای ارائه خدمات گردشگری دریایی به مسافران نوروزی تورهای گشت دریایی در خلیج فارس در اسکله 22 بهمن راه‌اندازی و برای رفاه حال مهمانان نوروزی و شهروندان شریف خارگ سرویس ایاب و ذهاب برای این تور دریایی برای عموم بصورت رایگان در نظر گرفته شده است .
رئیس ستاد نوروزی پایانه نفتی خارگ‌ با بیان اینکه گشت دریایی هرساله بصورت محدود برگزار می‌شد، بیان کرد: امسال با توجه به تاکید مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در خصوص ایجاد نوروزی شاد برای عموم مردم شریف خارگ با برنامه ریزی صورت گرفته و در نظر گرفتن صرفه جویی این مدیریت طی جلسات متعدد با بخش خصوصی برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای خدمات سفردریایی ویژه گردشگران نوروزی تدارک دیده است .
زمانی همچنین از فراهم شدن یک فروند کشتی کاتاماران برای گشت دریایی خبرداد و تصریح کرد: این شناور ظرفیتی حدود 250 نفر دارد که در حوزه داخلی جزیره خارگ در آبهای خلیج فارس زمینه نشاط گردشگران در دریا را فراهم می‌کند.
وی در ادامه افزود: گشت‌های دریای از ایمنی بالایی برخوردار است و راهنمایان در این تورهای دریایی خدمات لازم در راستای شناساندن خلیج فارس، موقعیت این آبراه بین‌المللی، جایگاه مهم جزیره مقاوم خارگ در خلیج فارس، محصولات دریایی و دیگر موارد به گردشگران ارائه می‌دهند.
وی تاکید کرد: در صورت نیاز به افزایش شناور برای گشت دریایی امکانات لازم فراهم است و این گشت ها در تاریخ 8 و10 فروردین برگزار ساعت 15:30 برگزار خواهد شد .
ارسال نظرات
آخرین اخبار