۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹

نمایش قدرت نظامی دریایی ایران از زبان رویترز

رویترز ادغان داشت: ایران با برگزاری مانور نظامی در دهانه خلیج فارس و اقیانوس هند، قدرت نظامی دریایی خود را دوباره به رخ کشید.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۲۶۲۰
نمایش قدرت نظامی دریایی ایران از زبان رویترزبه گزارش گروه بین الملل مانا، رویترز با اشاره به تلاش دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا برای ایجاد تنش بیشتر با ایران، ادغان داشت: ایران با برگزاری مانور و تمرین نظامی دریایی در دهانه خلیج فارس و اقیانوس هند، قدرت دریایی خود را دوباره به نمایش گذاشت.
رویترز درادامه به نقل از امیر دریادار حبیب الله سیاری، نوشت: تمرینات نظامی سالانه ایران در تنگه هرمز، خلیج عمان، باب المندب و بخش های شمالی اقیانوس هند، در راستای مبارزه با تروریست و دزدی دریایی برگزار می شود.
لازم به ذکراست، روزانه میلیون ها بشکه نفت به اروپا، آمریکا و آسیا از طریق باب المندب و آبراهه های تنگه هرمز حمل  می شوند.
این گزارش ادامه داد: ناوهای جنگی، زیردریایی ها و بالگردها در تمرینات نظامی به مساحت دو میلیون کیلومتر مربع، شرکت خواهند داشت.
در پایان این گزارش، رویترز بار دیگر ادعای شلیک ناوجنگی آمریکا در ماه گذشته به قایق های تندروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را نیز تکرار کرد.
برچسب ها: مانور نداجا
ارسال نظرات
آخرین اخبار