۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

حضور 65 شرکت از 21 کشور جهان در نمایشگاه گردشگری

دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان اجرایی، سفرا، نمایندگان شرکت‌های خارجی و داخلی و دست‌اندرکاران در حوزه گردشگری در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۷۲۱۴۶
حضور 65 شرکت از 21 کشور جهان در نمایشگاه گردشگری
به گزارش خبرنگار مانا در این نمایشگاه 381 شرکت داخلی و 65 شرکت خارجی از 21 کشور جهان، آخرین دستاوردهای حوزه گردشگری را در فضایی به وسعت 40 هزار متر مربع به نمایش گذاشته‌اند.
بر اساس این گزارش زهرا احمدی‌پور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری طی سخنانی اظهار داشت، دولت تدبیر و امید با انتخاب مسیر گفتگو تلاش می‌کند تا از ظرفیت‌های گردشگری برای افزایش قدرت ملی استفاده کند و این عزم جدی وجود دارد که از طریق گردشگری امکان صلح پایدار و امنیت ملی فراهم شود.
وی افزود: این نمایشگاه نشان می‌دهد ایران سرزمین تمدن و تنوع است و بر بستر آن می‌تواند عرصه گردشگری را تقویت کند.
وی اظهار امیدواری کرد: در آینده نه چندان دور ایران به عنوان مقصد گردشگری برتر در جهان معرفی شود.
به گزارش خبرنگار مانا شرکت کشتیرانی والفجر نیز در دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته که از تاریخ 18 تا 21 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می شود، حضوری فعال دارد.
پیش از این کاپیتان مجید سجده مدیرعامل کشتیرانی والفجر نیز اعلام کرده بود: بخش کوچکی از کابین کشتی های تندرو در غرفه این شرکت طراحی و یک مسیر گردشگری دریایی بازسازی شده که بازدید کنندگان می توانند سفر مجازی دریایی را در کابین کشتی های تندرو تجربه کنند. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار