۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸

دومین سمینار تخصصی موتورهای جدید برگزار شد

دومین سمینار تخصصی موتورهای جدید شرکت MAN B&W با حضور جمعی از مدیران فنی، مهندسان ناظر و استادان مؤسسه آموزشی کشتیرانی برگزار شد.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۷۱۸۰۰
دومین سمینار تخصصی موتورهای جدید برگزار شد
به گزارش خبرنگار مانا دومین سمینار تخصصی موتورهای جدید شرکت MAN B&W با حضور جمعی از مدیران فنی، مهندسان ناظر و استادان مؤسسه آموزشی کشتیرانی در سالن اجتماعات دریانوردان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
بنا به این گزارش اساتیدی از دانمارک در خصوص به روزکردن موتورهای قدیمی شرکت MAN B&W با تکنولوژی روز(Retrofit) به منظور کاهش مصرف سوخت موتورها، کمک به کاهش آلاینده‌های اگزوز موتور و کاهش هزینه‌های نگه‌داری مطالبی را بیان کردند.
بر اساس این گزارش در این سمینار آموزشی که با هماهنگی و برنامه‌ریزی مؤسسه آموزشی کشتیرانی با مدیران شرکت MAN B&W برگزار شد، موضوعات تخصصی Alphalub،MAN Ecocam،TC cut –out،Slide Fuel Values، PMI System ،De-Rating مورد بررسی قرار گرفت.
شایان ذکر است، برگزاری سمینارهای تخصصی ازسوی استادان موسسات آموزشی و دانشگاه‌های بین‌المللی از سال گذشته در دستور کار مؤسسه آموزشی قرار گرفت و در سال جاری تعداد زیادی سمینار و دوره آموزشی ویژه مدیران، کارشناسان و کارکنان گروه کشتیرانی برگزار شده است.
برچسب ها: موسسه آموزشی
ارسال نظرات
آخرین اخبار