۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴

مشارکت لندینگ کرافت داران در سفرهای دریایی نوروز

نماینده مالکان شناورهای لندینگ کرافت هرمزگان از تشکیل شرکت کشتیرانی مالکان شناورداران ایران با ۶۰ سهامدار خبرداد.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۷۱۶۳۹
مشارکت لندینگ کرافت داران در سفرهای دریایی نوروز
به گزارش مانا، اله مرادعفیفی پور طی نشست با جمعی از نمایندگان لندینگ کرافت داران استان هرمزگان برآمادگی این اداره کل در راستای حمایت از فعالیتهای نظامند که تسریع و تسهیل حمل و نقل دریایی را درپی خواهد داشت تاکید کرد.گفت: نقش لندینگ کرافت داران استان هرمزگان در سپهر تجاری منطقه نقشی بی بدیل وغیر قابل انکاراست و اداره بنادر ودریانوردی استان هرمزگان هرگونه حمایت قانونی براساس راهبرد سازمانی را از فعالان حمل و نقل دریایی به عمل خواهد آورد.
وی با اشاره به مشارکت لندینگ کرافت داران در طرح ساماندهی سفرهای دریایی درایام نوروز گفت: استان هرمزگان به عنوان پایتخت سفرهای دریایی کشور همه ساله میزبان خیل عزیمی از میهمانان نوروزی است که هرمزگان را به عنوان مقاصد گردشگری و تجربه سفرهای دریایی انتخاب می کنند.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان افزود: ارائه خدمات مناسب، رعایت قوانین، مقرارت ابلاغی واجرای نکات ایمنی در لندینگ کرافت ها می بایست به عنوان رئوس اصلی فرماندهان و خدمه شناورها ارجح امور قرار گیرد .
علی رضوانی نماینده مالکان شناورهای لندینگ کرافت هرمزگان نیز در این نشست از تشکیل شرکت کشتیرانی مالکان شناورداران ایران با ۶۰ سهامدار خبرداد و گفت: این شرکت با هدف نظامند کردن فعالیت ها، نوبت دهی بارهای صادراتی و وارداتی با ساز و کار مشخص و کوتاهی دست واسطه ها ایجاد شده که در مرحله اخذ مجوز است.
رضوانی ضمن قدردانی از حمایت های اداره کل بنادر ودریانوردی استان هرمزگان آمادگی همه مالکان شناورهای لندینگ کرافت را در راستای خدمات رسانی مناسب به میهمانان در نوروز ۹۶ براساس قوانین ومقررات ابلاغی از سوی سازمان بنادر ودریانوردی اعلام کرد.
برچسب ها: لندینگ کرافت
ارسال نظرات
آخرین اخبار