۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
فردا انجام می شود:

برگزاری کارگاه عملی کنوانسیون کار دریایی در بوشهر

روز شنبه 18 دی ماه اداره بنادر و دریانوردی استان بوشهر میزبان سمینار یک روزه کنوانسیون کار دریایی را خواهد بود. این کارگاه یک روزه که به همت موسسه رده بندی آسیا و اتحادیه مالکان کشتی ایران طراحی شده است، پذیرای جمعی از مالکان کشتی و مدیران فنی شرکت های کشتیرانی خواهد بود.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۱۳۳۴
برگزاری کارگاه عملی کنوانسیون کار دریایی در بوشهر
به گزارش خبرنگارمانا، این کارگاه عملی یک روزه با حضور محمد وافری، مدرس رسمی سازمان جهانی کار ILO و دانشگاه دریایی هلند برگزار می شود. 
به گفته مدیر آموزش موسسه رده بندی آسیا پس از گذشت سه سال از لازم الاجرا شدن این کنوانسیون مهم که ستون چهارم قوانین و مقررات دریایی است کماکان مشاهده عدم تطابق های مکرر و وسیع بر روی ناوگان داخلی و در دفاتر شرکت های کشتیرانی ، نگران کننده است و می تواند منجر به صدور قطعنامه و کاهش جایگاه پرچم ایران در رنکینگ IMO شود . لذا موسسه رده بندی آسیا و اتحادیه مالکان کشتی ایران را بر آن شده اند تا با بهره گیری از تجارب و دانش مدرسان معتبر بین المللی اقدام به پیاده سازی یک برنامه آموزش فراگیر در تمامی بنادر کشور کنند. 
مهندس رضازادگان در گفتگو با مانا اضافه کرد: هدف از پیاده سازی یک برنامه منسجم و فراگیر در سطح کشور آشنایی و درک درست مالکان کشتی، مدیران فنی، مسئولان امور ایمنی و کیفیت، پرسنل و امور کارکنان، افسران ارشد، افسران عملیات دریائی، بازرسان ناوگان و شرکت های استخدام با شیوه های اجرا، بازرسی و تطابق با کنوانسیون است.
وی افزود: بر اساس استانداردهای بین المللی برنامه های آموزشی برای گروه های مختلف کارشناسان حسب ویژگی و مسئولیت های هر گروه از مالکان، مسئولان پرچم ، مدیران فنی کشتیرانی، شرکت های تامین نیروی کار دریایی و افسران کشتی تنظیم و ارائه شده است .
مدیر آموزش موسسه رده بندی آسیا ادامه داد: بر اساس اهداف مورد نظر دوره آموزشی شرکت کنندگان در این سمینار، دانش و اگاهی در زمینه ضرورت انطباق باکنوانسیون کار دریائی ، شیوه اجرای آن به خصوص مراحل صدور گواهینامه MLC و اعلامیه انطباق با کنوانسیون کار دریائی را کسب خواهند کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار