۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲

مشتری مدارترین شرکت‌های پایانه‌دار تجلیل می شوند

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: طرح ارزیابی شرکت‌های پایانه‌دار بندر شهید رجایی به منظور معرفی شرکت های برتر با شاخص مشتری مداری تا پایان سال ۹۵ انجام می شود.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۷۱۳۰۵
مشتری مدارترین شرکت‌های پایانه‌دار تجلیل می شوند
به گزارش مانا اله‌مراد عفیفی‌پور در این رابطه اظهار داشت: با توجه به اهمیت مباحث مربوط به مشتری‌مداری در دنیای امروز صنعت حمل‌ونقل دریایی جهان و همچنین با توجه به اینکه حدود ۹۰ درصد فعالیت‌های عملیات تخلیه، بارگیری، انبارداری کالا و کانتینر در بندر شهید رجایی به شرکت‌های بخش خصوصی فعال واگذار شده، ضرورت مانیتورینگ و ارزیابی این شرکت ها از منظر مشتری‌مداری (CRM) بیش از پیش احساس می شود.
وی هدف از اجرای طرح ارزیابی شرکت‌های پایانه‌دار بندر شهید رجایی را ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات ارائه شده از طرف شرکت‌های فعال در این بندر به صاحبان کالا، شرکت‌های کشتیرانی، رانندگان، شرکت‌های لجستیکی و فورواردری، مشتریان و ارباب رجوع عنوان کرد و گفت: امیدوارم با کاهش هزینه ها و افزایش سرعت کار، شاهد رضایت‌مندی و رفاه بیشتر مشتریان و ارباب رجوع در بندر شهید رجایی باشیم.
عفیفی‌پور ضمن بیان این مطلب که ارزیابی شرکت ها در پنج شاخص کلی انجام می شود، افزود: خدمات رفاهی و بهداشتی، چگونگی اخذ و پاسخگویی به نظرات، پیشنهادها و انتقادات مشتریان، چگونگی اطلاع‌رسانی قوانین و مقررات، فرایندهای کاری و شفاف‌سازی، ارایه آموزش‌ به کارکنان شرکت در خصوص نحوه تعامل با مشتریان و اصلاح سیستم‌ و فرآیندها به نحوی که حداقل مراحل بروکراسی و کاغذبازی اداری را داشته باشد، از جمله این شاخص ها محسوب می شود.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در این راستا فهرست استانداردی تهیه شده و کارگروهی از کارشناسان و مسئولین بندر، شرکت‌های ترمینال‌اپراتور بندر را ارزیابی می‌ کنند.
وی اضافه کرد: تا پایان سال ۱۳۹۵، طی مراسمی سه شرکت برتر معیار مشتری‌مداری معرفی و به آن‌ها لوح تقدیر اعطا‌ء می‌شود.
عفیفی‌پور در پایان ابراز امیدواری کرد: این طرح پس از کسب تجربه لازم در بزرگترین بندر تجاری ایران و با هماهنگی سازمان بنادر و دریانوردی در سایر بنادر ایران نیز اجرا شود.
برچسب ها: بندر شهید رجایی
ارسال نظرات
آخرین اخبار