به گزارش گروه بین الملل مانا و به نقل از رویترز، دادگاه مرکزی سئول در نهایت گروه خط کشتیرانی KLC را به موجب پیشنهاد بالاتر آن در مقایسه با خط کشتیرانی HMM بعنوان خریدار نهایی دارایی های کشتیرانی فروپاشیدۀ هانجین درحالی معرفی کرد که جزئیات مالیِ آن فاش نشده است.
بر اساس این گزارش، KLC که خود در ماه ژانویه سال 2011 میلادی اعلام ورشکستگی کرد و هنوز با گذشت چند سال در حمل و نقل کانتینری جایگاه ویژه ای ندارد، توانست گوی رقابت را از HMM که بزرگترین خط کانتینری کره است برباید. KLC در حوزۀ تانکر، LNG و حمل فلۀ خشک فعالیت دارد.
گفتنی است با وجود اینکه هانجین تا پایان ماه دسامبر برای ارائۀ برنامه بازسازی شرکت فرصت دارد، انتظار می رود زودتر از زمان موعد فعالیتش به پایان برسد.