۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹

برخورد جدی با شناورهای صید غیر مجاز میگو در هرمزگان

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان از توقیف سه فروند شناور غیر مجاز و بازداشت 8 نفر متهم در همین رابطه در دومین روز از فصل صید میگوی خبر داد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۶۹۳۱۱
برخورد جدی با شناورهای صید غیر مجاز میگو در هرمزگانبه گزارش مانا، مسعود بارانی با بیان اینکه این اقدامات با همت و همکاری یگان حفاظت منابع شیلات هرمزگان و دریابانی استان هرمزگان صورت گرفته است، اظهار کرد: یگان حفاظت منابع شیلات هرمزگان در همین رابطه موفق به توقیف بالغ بر 50 کیلو میگو و چهار تخته جل میگو(یکی از ادوات صید غیر مجاز) شده است.
وی افزود: خوشبختانه امسال با هماهنگی‌های انجام شده بین اداره‌ کل شیلات و دریابانی استان، یگان حفاظت منابع شیلات هرمزگان با اقتدار بیشتر و با پوشش تمامی مناطق صید گاهی در تمامی فصل صید ناظر بر روند صید خواهد بود و با هرگونه تخلف صیادی برخوردی جدی می‌کند.
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان ضمن تشکر از همکاری و تعامل صیادان و تعاونی‌های صیادی، از همه شهروندان به ویژه صیادان زحمتکش خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف صیادی با شماره های شماره تلفن‌های 33333221 و 33340903 و همچنین شماره پیامکی 30007546703703 به یگان حفاظت منابع شیلات هرمزگان اطلاع‌رسانی کنند.
بارانی افزود: پیش از این و در اولین روز فصل صید میگو هرمزگان نیز چهار فروند شناور غیر مجاز توقیف و در همین رابطه هشت نفر متهم بازداشت شدند.
گفتنی است، مبارزه با صید غیر مجاز و بی‌رویه در راستای حفظ ذخایر آبزیان و صید پایدار همواره در دستور کار شیلات هرمزگان قرار دارد.
برچسب ها: صید میگو
ارسال نظرات
آخرین اخبار