به گزارش گروه بین الملل مانا سیترید نوشت: در پی لازمالاجرا شدن کنوانسیون مدیریت آب توازن BWM ازهشتم ستامبر سال آینده، بیشتر مالکان تانکرها بجای صرف هزینه بالا برای نصب سیستم مدیریت کنترل آب توازنBWTS، تصمیم به اوراق سازی شناورهای خود خواهند گرفت.
این گزارش ادامه داد: ازلحاظ هزینه برای نصب یک سیستم کنترل آب توازن به تانکرMR product و یک نفتکش غول پیکر به ترتیب یک میلیون و 2.25 میلیون دلارهزینه باید صرف شود.
ناگفته نماند استفاده از سوخت سولفور کمتر از پنج درصد از سال 2020 لازم الاجرا می شود در حالی که انتظار میرفت این اتفاق از سال 2025 رخ دهد.
سیترید در ادامه اشاره کرد: پیش بینی می شود هر دو مصوبه - کنترل آب توازن و استفاده از سوخت سولفورکمتر ازپنج درصد- افزایش اوراق سازی شناورها را در پی داشته باشد.
شایان ذکر است زمانی که BWM از سال آینده به اجرا درآید 60 تا 70 هزار شناور در بین سالهای 2017 تا 2020 مستلزم مجهزشدن به سیستم کنترل آب توازن خواهند بود.