۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸

مجوزمرحله دوم ساخت بندر صیادی بحرکان صادر شد

معاون مهندسی و عمران استان خوزستان از صدور مجوز مرحله دوم ساخت بندر صیادی بحرکانِ هندیجان با تأیید اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و برابر با الزامات و مقررات ملی و بین المللی، از سوی سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۸۸۱۴
مجوزمرحله دوم ساخت بندر صیادی بحرکان صادر شدبه گزارش مانا مهندس رضا زاد دراین باره گفت: در پی رعایت الزامات قانونی ناظربرساخت و بهره برداری سازه ها و تأسیسات ساحلی، تأیید اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و استعلامات اخذ شده از مراجع ذیربط، مجوز مرحله دوم ساخت بندر صیادی بحرکانِ هندیجان از سوی سازمان بنادر و دریانوردی صادر شد.
وی با اشاره به بند ٢٢، ماده سه از فصل دوم آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی که بر لزوم اخذ مجوزهای لازم جهت احداث و بهره برداری از سازه های ساحلی و دریایی تأکید می کند،اظهار داشت: این مجوز حسب اعمال حاکمیت دریایی صادر و تمامی فعالان در حوزه ی سواحل و بنادر ملزم به رعایت قوانین و اخذ مجوز هر گونه فعالیت از سازمان بنادر و دریانوردی هستند.
معاون مهندسی و عمران استان خوزستان همچنین تصریح کرد: ارگان ها و مراجع قانونی تنها می توانند به پروژه ها و تأسیساتی که مبادرت به اخذ مجوز از سازمان بنادر و دریانوردی کرده اند، تسهیلات ارائه دهند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار