روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰

بروکراسی های اداری مانع ساخت پلاژ بانوان در جویبار

مدیر عامل شرکت گردشگری ساحل قناری جویبار گفت: عملیات ساخت پلاژ تخصصی بانوان در منطقه نمونه گردشگری ساحل قناری جویبار که قرار بود یک ماه پیش به بهره برداری رسد به دلیل عدم صدور مجوزهای لازم برای برداشت ماسه از سوی اداره معدن، صنعت و تجارت هنوز به نتیجه نرسیده است.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۶۷۹۰۲
بروکراسی های اداری مانع ساخت پلاژ بانوان در جویباررزاق پورولی در گفتگو با خبرنگار مانا در این باره گفت: از زمان کلنگ زنی ساخت نخستین پلاژ بانوان در مجتمع گردشگری ساحل قناری جویبار بیش از دو ماه می گذرد اما هنوز مجوزهای لازم برای ساخت استخر در اختیار ما قرار نگرفته است.
وی افزود: این در حالی است که در زمان کلنگ زنی این پلاژ که با حضور مقامات استانی صورت گرفته بود، مقرر شد از اوایل تیر ماه شاهد افتتاح این پلاژ بانوان در جویبار باشیم.                                                             
مدیر عامل شرکت گردشگری ساحل قناری جویبار با اشاره به حصار کشی دور استخر خاطر نشان کرد: درحال حاضر تمام اقدامات لازم از جمله حصار دور استخر صورت گرفته است اما ساخت استخر در کنار ساحل نیاز به شن کشی دارد که اخذ مجوز برای شنی کشی باید از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت صادر شود.                                                                
پورولی در این باره یادآور شد: پس از رفت و آمدهای مکرر جهت اخذ مجوز از این اداره، مشخص شد که صدور مجوز از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت استان مازندران برای شنی کشی نیازمند استعلام از اداره آب استان است.                                          
این فعال بخش خصوصی در امر گردشگری دریایی تاکید کرد: به این ترتیب هنوز پس از گذشت بیش از دو ماه از عملیات کلنگ زنی نتوانسته ایم مجوزهای لازم را جهت برداشت ماسه و ساخت استخر را اخذ کنیم که این امر به تنها مانع برای ساخت پلاژ بانوان تبدیل شده است.
وی با تاکید بر عدم پاسخگویی مسئولین اذعان داشت: مسئولیت این تاخیر در ساخت و پلاژ بانوان مجتمع گردشگری ساحل قناری را هیچ ارگانی برعهده نمی گیرندو پاسخگو نیست و این امر به یک مشکل جدی برای ما تبدیل شده است.
وی با اشاره به اینکه این پلاژ مدرن ویژه بانوان در زمینی به وسعت هشت هزار متر خارج از حریم 60 متری دریا در حال احداث است، اذعان داشت: پلاژ بانوان بخشی از منطقه نمونه گردشگری ساحل قناری جویبار است که اجرای آن با ساخت ویلا و اسکله تفریحی از سال 85 در زمینی به وسعت 5/25 هکتار آغاز شده است.                              
ولی پور در خصوص ویژگی های پلاژ بانوان در جویبار گفت: آب استخر این پلاژ از دریا تامین می شود به گونه ای که قبل از ورود به داخل استخر، آب دریا از فیلتری عبور می کند که باعث تصفیه شدن و پاکیزگی آب خواهد شد.
وی در این باره اضافه کرد: همچنین دور تا دور استخر نیز با شیشه های رفلاکس پوشانده خواهد شد، به طوری که از بیرون، استخر دیده نمی شود اما بانوان می توانند نمای بیرون را به راحتی از پشت شیشه ها ببینند.
مدیرعامل شرکت گردشگری ساحل قناری جویبار با اشاره به تجهیزات پلاژ بانوان خاطرنشان ساخت: این پلاژ مجهز به سالن ماسه درمانی، ماساژ، آفتاب گیری، دوش، رختکن، سرویس بهداشتی با امکانات مدرن و روز دنیا است.
به گفته وی، ساخت پلاژ بانوان در مجموع با صرف هزینه یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار به سرانجام خواهد رسید.
وی با اشاره به وجود 600 متر اراضی ساحلی در مجتمع گردشگری ساحل قناری جویبار اظهار داشت: اسکله تفریحی این مجتمع که اوایل خرداد ماه افتتاح شد در حال حاضر بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است و به جاذبه توریستی مهمی در منطقه تبدیل شده است.
مدیر عامل شرکت گردشگری ساحل قناری اضافه کرد: همچنین استفاده از ویلاها ساحلی و مجتمع های اقامتی این مجتمع نیز بسیار پر رونق است.
وی گفت: در صورتی که شرایطی فراهم می شد تا پلاژ ویژه بانوان نیز در ایام تابستان به بهره برداری می رسید، بدون شک باعث رونق هر چه بیشتر گردشگری ساحلی منطقه می شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار