روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲

حمایت دو غول کشتیرانی از سیستم جدیدنظارت کانتینری

کشتیرانی MSC سوئیس و CMA CGM فرانسه در اقدامی مشترک از کمک شرکت TRAXENSبرای انجام هماهنگی و نظارت ناوگان کانتینری استقبال کردند.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۷۷۹۶
حمایت دو غول کشتیرانی از سیستم جدیدنظارت کانتینری
به گزارش گروه بین الملل مانا، غول های کشتیرانی دنیا- MSC سوئیس و CMA CGM فرانسه- برای سرمایه گذاری در شرکت TRAXENS جهت نظارت ناوگان کانتینری به توافق رسیدند و هر یک نماینده ای را به هیئت مدیره این شرکت معرفی کردند. 
شرکت TRAXENS راه حل های خاصی را در عرصه لجستیک کارگو ارائه می دهد و همچنین یک سیستم ابداعی برای هماهنگی و نظارت کانتینری ایجاد کرده است. 
ناگفته نماند، ابزارهای TRAXENS در ناوگان دو کشتیرانی مذکوردر سه ماه چهارم سال جاری مستقر خواهند شد.
ناوگان ترکیب شده کشتیرانی های پیشتاز جهان -MSC سوئیس و CMA CGM فرانسه - 4.5 میلیون واحد را دراختیار و حمل 25 درصد از کانتینرهای کشتیرانی دنیا را نیز برعهده دارد.
Diego Aponte مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره MSC سوئیس در این خصوص گفت: ما نظارت کانتینری راهم یک ابداع مهم در فراهم کردن زمینه ارائه خدمات با کیفیت بالاتر به مشتریان و هم فرصتی برای نظارت بربازده مان می پنداریم.
وی در ادامه افزود: ما بر این باوریم که خطوط کشتیرانی باید به صورت طبیعی با هم رقابت کنند، اما در عرصه تکنولوژی و ابداع باید همکاری لازم را نیز داشته باشند
برچسب ها: MSC CMA CGM کانتینر
ارسال نظرات
آخرین اخبار