۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰

امکان راه اندازی خط مسافری دریایی نوشهرـ آستاراخان

استاندار آستاراخان روسیه گفت: با توجه به وجود زیرساخت های مورد نیاز بخش مسافری در بندر نوشهر، امکان راه اندازی خط مسافری دریایی بین این بندر و استان آستاراخان وجود دارد .
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۷۷۱۱
امکان راه اندازی خط مسافری دریایی نوشهرـ آستاراخانبه گزارش مانا الکساندر ژیلکین در دیدار با مهندس سیاوش رضوانی خواستار افزایش صادرات محصولات کشاورزی از بندر نوشهر به روسیه شد و گفت: استان آستاراخان بازار مناسبی برای محصولات کشاورزی و گل و گیاه است و ما آمادگی داریم بخشی از نیازهای خود را از استان مازندران و از طریق بندر نوشهر تأمین کنیم .
وی افزود: با استاندار مازندران مذاکراتی درخصوص توسعه گردشگری دریایی داشتیم و با توجه به وجود زیرساخت های مورد نیاز بخش مسافری در بندر نوشهر، امکان راه اندازی خط مسافری دریایی بین این بندر و استان آستاراخان وجود دارد .
گفتنی است الکساندر ژیلکین استاندار آستاراخان روسیه در رأس هیاتی با همراهی دکتر خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران ضمن بازدید از بخش های مختلف منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر از نزدیک در جریان ظرفیت ها و توانمندی های این بندر با سابقه قرار گرفت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار