۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
در بندرامام (ره):

تردد کامیون های حاوی محصولات پتروشیمی آسان می شود

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از بهبود تردد کامیون های حامل محصولات کانتینری پتروشیمی و روند بارگیری در منطقه ویژه اقتصادی بندری امام خمینی(ره) خبر داد.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۶۳۵۲
تردد کامیون های حاوی محصولات پتروشیمی آسان می شود

به گزارش مانا مهندس ابوطالب گرایلو با اعلام این خبر گفت: به منظور بهینه سازی فرآیند انتقال کالاهای صادراتی صنایع پتروشیمی به منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) و با همکاری اداره کل گمرک بندرامام خمینی(ره)، مسیر اختصاصی جدیدی در ضلع شرقی این مجتمع بزرگ بندری تعیین شد.
وی با اشاره به ورود بیش از 300 کامیون حامل کالاهای تولیدات صنایع پتروشیمی از این مسیر اختصاصی تصریح کرد: در پی این اقدام، روند تردد این نوع کالاها سیری افزایشی یافته و زمینه ی مناسبی برای تسهیل در ورود کامیون های پر و خروج کامیون های خالی را فراهم ساخته است.
همچنین معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، کاهش ترافیک در دیگر مبادی ورودی و خروجی، کاهش معطلی کامیون ها، افزایش رضایتمندی صاحبان کالا و شرکت های حمل و نقل محصولات پتروشیمی را از مزیت های این اقدام مبتکرانه برشمرد.
لازم به ذکر است منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) به لحاظ همجواری با صنایع بزرگ پتروشیمی، یکی از کانون های مهم بارگیری محصولات پتروشیمی در کشور است و طی سه ماهه ی نخست سال جاری بالغ بر 10 هزار TEU محصولات پتروشیمی بارگیری و از این مجتمع بندری به از خارج کشور منتقل شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار