۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹

رونمایی از اولین یدک کش دوگانه سوز در اسپانیا

شرکت خدمات فراساحل نروژ از اولین شناور یدک کش دو گانه سوز در اروپا که در یارد کشتی سازی Gondan اسپانیا ساخته شد، رونمایی کرد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۶۶۳۳۳
رونمایی از اولین یدک کش دوگانه سوز در اسپانیا
به گزارش گروه بین الملل مانا، اولین شناور یدک کش دوگانه سوز و اولین سری از مجموعۀ سفارشهای سه گانۀ شرکت خصوصی خدمات فراساحل نروژ -Østensjø Rederi AS- که از سوی شرکت کاناداییِ Robert Allan طراحی و در یارد کشتی سازی Gondan اسپانیا ساخته شده بود معرفی شد. 
بر اساس این گزارش، شناور یدک کش دو گانه سوز در ابعاد 40 در 16 متر قرار است به شرکت دولتی انرژی نروژ --Statoil در نواحی شمالی ترمینالی واقع در «ملکویا» خدمات فراساحلی ارائه دهد.
این شناور که در برابر سرمای شدید -20 درجۀ سانتی گراد- بسیار مقاوم ساخته شده است برای پایداری زیست محیطی و ارتقاء سطح بالای ایمنی سوخت LNG را با قابلیت موتور دیزلی ترکیب می کند.
این گزارش در ادامه افزود: شناور جدید که به بهترین قطعات استاندارد مجهز شده است؛ قرار است در چند ماه آینده، در اسکلۀ کشتی سازیِ اسپانیا لنگر بیاندازد و تا تکمیل نهایی و تحویل آن در سال 2017 میلادی برای انجام سفرهای آزمایشی آنجا خواهد ماند.
این گزارش در پایان و با اشاره به توضیحاتی دربارۀ شرکت خصوصی خدمات فراساحل نروژ افزود: این شرکت در سال 1974 با هدف ارائۀ خدمات تدارکاتی در حوزۀ فراساحل از جمله تامین شناورهای یدک کش در سرتاسر جهان تاسیس شد. این شرکت مجهز به 28 فروند شناور پیشرفته است و بیش از 600 نفر نیروی انسانی در دفاتر نروژ، اسکاتلند، بریتانیا، ایرلند و مالتا دارد. همچنین، این شرکت یکی از پیشگامان عرصۀ کاربرد تکنولوژی برای ایجاد ایمنی و کارآمدی در شناورهای زیست محیطی ناوگان خود به شمار می آید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار