۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
از ابتدای امسال تاکنون:

700 شغل جدید در شرکت صدرا ایجاد شد

استاندار بوشهر گفت: با تلاش‌های صورت گرفته و با فعالیت مجدد صدرا، از ابتدای امسال تاکنون بیش از 700 شغل جدید ایجاد شده است.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۶۶۰۰۲
700 شغل جدید در شرکت صدرا ایجاد شد
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، مصطفی سالاری در نشست اقتصاد مقاومتی در استانداری که به منظور بررسی وضعیت شرکت صدرا برگزار شد با تبریک سالروز ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری شده و همه باید در راستای تحقق این مهم گام برداریم.
وی افزود: دولت برای اجرای اقتصاد مقاومتی مصمم است و در استان بوشهر نیز تاکنون اقدامات عملی برای تحقق شعار سال و اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی انجام شده که برگزاری این نشست نیز در همین راستاست.
استاندار بوشهر با اشاره به وضعیت شرکت صدرا خاطر نشان کرد: شرکت صدرا در دهه‌ها و سال‌های اخیر، فراز و نشیب‌های بسیار زیادی داشته و تمام تلاش ما و مجموعه مدیریت استان نیز در راستای رونق بخشیدن به این مجموعه و ایجاد اشتغال پایدار در صدراست.
سالاری تصریح کرد: بحمدالله مشکلات مالکیتی صدرا تا حدود بسیار زیادی مرتفع شده و سردار دهقانی نیز با مدیریت بسیار خوب خود، این مجموعه را به سمت پیشرفت و تعالی حرکت داده و دستگاه‌های اجرایی استان نیز همکاری بسیار نزدیکی با صدرا انجام داده‌اند و این اطمینان را می‌دهم که این همکاری‌ها صد در صد می‌شود.
وی با بیان اینکه در قبال صدرا مسئولیت خود را ملی می‌دانیم افزود: اگر صدرا فعال نشود، موجب هدر رفت سرمایه ملی می‌شود و ما تمام توان خود را برای حل مشکلات این شرکت به کار بسته‌ایم.
استاندار بوشهر با اشاره به ایجاد 700 شغل جدید در شرکت صدرا از ابتدای امسال تاکنون گفت: ما انتظار داریم با اجرای پروژه‌های جدید و انجام بازاریابی مناسب برای این مجموعه، تا پایان سال 2 هزار نفر نیروی جدید جذب این مجموعه شوند.
سالاری تاکید کرد: دستگاه‌های ذیربط از جمله تامین اجتماعی، مالیات، گمرک، منطقه ویژه و ... تاکنون همکاری بسیار خوبی برای رفع مشکلات صدرا داشته‌اند که این روند با شتاب بیشتری تداوم دارد و تمام موانع برای تولید بیشتر در این مجموعه را بر خواهیم داشت.
وی خواستار انتقال دفتر ستاد صدرا از تهران به بوشهر شد و افزود: انتظار داریم از نیروهای متخصص بوشهری در این مجموعه استفاده بیشتری شود و حساب‌های بانکی صدرا نیز به استان انتقال پیدا کند و مسلما بانک‌های استان نیز با صدرا همکاری بیشتری خواهند داشت.
برچسب ها: صدرا
ارسال نظرات
آخرین اخبار