۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸

به روز نبودن تجهیزات بندری؛ مشکل بنادر نوشهر

مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: حریم دریا و مناطقی که غیرقانونی در بندر بوشهر تصرف و ساخت و ساز شده است باید آزادسازی شود.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۵۶۳۶
به روز نبودن تجهیزات بندری؛ مشکل بنادر نوشهربه گزارش مانا، سیاوش رضوانی در مراسم معارفه خود در سالن اجتماعات منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر آزادسازی سواحل را امری مهم برشمرد و گفت: حریم دریا و مناطقی که غیرقانونی تصرف و ساخت و ساز شده است باید آزادسازی شود. 
وی با اشاره به گردشگری دریایی خاطر نشان کرد: آنچه که در شمال دیده نمی شود گردشگری دریایی است و باید به این مهم توجه اساسی شود.
مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی استان مازندران افزود: بندر نوشهر برای اینکه فعال شود به تیم بندری فعال نیاز دارد و باید همه اهداف و برنامه ها منسجم باشد و رفع گره های موجود در بندر نوشهر نیاز به همراهی و حمایت بیشتری دارد.
رضوانی تأمین اراضی پشتیبانی و پسکرانه مورد نیاز بندر نوشهر را از دغدغه های اصلی خود بیان کرد و گفت: اگر مشکل پسکرانه بندر نوشهر رفع نشود نمی توان به اهداف دست یابیم.
مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران فرسودگی تجهیزات را از دیگر مشکلات بیان کرد و گفت: نوسازی اسکله و هموارسازی ورودی اسکله ها باید مدنظر قرار گیرد. همچنین فعال کردن صادرات و ترانزیت را از دیگر برنامه ها در بندر نوشهر برشمرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار