۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

استفاده مرسک از هواپیمای بدون سرنشین

کشتیرانی مرسک دانمارک قصد دارد از هواپیماهای بدون سرنشین برای تامین ملزومات و تجهیزات تانکرهایش و تحویل تجهیزات به کشتی ها، استفاده کند.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۵۶۲۰
استفاده مرسک از هواپیمای بدون سرنشینبه گزارش گروه بین الملل مانا، بر اساس گزارش منتشر شده از شرکت PTI، کشتیرانی مرسک دانمارک، در تلاش برای کشف راه های بهره گیری ازهواپیماهای بدون سرنشین برای تحویل تجهیزات به کشتی ها است. در این راستا، اجرای مرحله آزمایشی این پروژه در سال جاری، در نظر گرفته شده است.
در ژانویه سال جاری، یک هواپیمای بدون سرنشین از بالای یکی از شناورهای مرسک دانمارک تا ارتفاع 250 متر اوج گرفت و یک بسته بیسکویت را به داخل تانکر انداخت. در حال حاضر، این کشتیرانی قصد دارد مرحله آزمایشی را برگزار کند که هواپیمای بدون سرنشین بسته ده کیلوگرمی تا فاصله ده کیلومتری را بتواند حمل کند.
مدیر زنجیره عرضه دراین خصوص گفت: کشتیرانی مرسک دانمارک در حال ارزیابی کردن روش هایی برای استفاده بیشتر از هواپیماهای بدون سرنشین و برگزاری مرحله آزمایشی در یک حیطه وسیع تراست. کاربرد این نوع هواپیما برای تامین ناوگان، سکوهای نفتی، کشتی های کانتینری و...نقش مهمی می تواند ایفا کند.
این گزارش ادامه داد: در صورت اجرای کامل این طرح، کشتیرانی مرسک قادر خواهد بود تمامی هزینه ای که برای حمل تجهیزات از کشتی به تانکر که در فاصله دوری مستقر است، را حذف یا در راستای اهداف دیگر شرکت پس انداز کند.
برچسب ها: مرسک دانمارک
ارسال نظرات
آخرین اخبار