۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶

امدادگران بندر عسلویه به کمک خدمه تانکر تانزانیایی آمدند

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: امدادگران ناجی 18 در بندر عسلویه با اعلام درخواست کمک پزشکی تانکر تانزانیایی در آبهای خلیج فارس خدمات لازم ارائه کردند.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۶۵۱۹۳
امدادگران بندر عسلویه به کمک خدمه تانکر تانزانیایی آمدندبه گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، حسین طالب نژاد با اشاره به عملیات امداد و نجات پزشکی به خدمه تانکر غیر ایرانی NYX در نزدیکی بندر عسلویه اظهار داشت: عملیات امداد پزشکی به خدمه تانکر NYX با ملیت کشور تانزانیا در نزدیکی بندر عسلویه، با موفقیت انجام شد.
وی با بیان اینکه شناور تانزانیایی اعلام کمک پزشکی برای یکی از خدمه‌ها کرده بود تصریح کرد: در پی اعلام اضطرار شناور غیر ایرانی NYX با مرکزفرعی جستجو و نجات دریایی عسلویه، مبنی بربیماری شدید یکی از خدمه و نیاز فوری به امداد پزشکی، بلافاصله هماهنگی های لازم بعمل آمد و شناور ناجی 18 به موقعیت اعزام شد.
طالب نژاد با اشاره به انتقال خدمه خارجی به بیمارستان عسلویه افزود: با رسیدن ناجی 18 به موقعیت اعلام شده، فرد بیمار از شناور تانزانیایی تحویل گرفته و در اسکله پارس بندر عسلویه تحویل عوامل اورژانس مستقر برروی اسکله شد.
برچسب ها: امداد و نجات
ارسال نظرات
آخرین اخبار