۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴

ارائه خدمات سوخت رسانی در بنادر مهم آسیا و اروپا

شرکت خدمات دریایی و مهندسی کشتیرانی قشم در نظر دارد تا در سال 1395 با توسعه زیرساخت های شرکت و افزایش حضور در بازارهای منطقه ای و فرامنطقه ای علاوه بر افزایش درآمد، برند کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران IRISL را احیا کند.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۶۳۰۹۹
ارائه خدمات سوخت رسانی در بنادر مهم آسیا و اروپا
مدیر عامل شرکت خدمات دریایی و مهندسی کشتیرانی قشم در گفتگو با خبرنگار مانا ضمن بیان این مطلب گفت: این شرکت در سال 1394 با حضوری فعال در بازار سوخت رسانی منطقه خلیج فارس، در جهت تحقق اهداف و برنامه های راهبردی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران حرکت کرد و با اقدامات مناسب توانست علاوه بر تامین سوخت مورد نیاز کشتی های گروه، در بازار رقابتی موجود علیرغم وجود تحریم های بین المللی و مشکلات مربوطه به کشتی های خارجی نیز سوخت رسانی کند. 
کاپیتان سید علیرضا میرعزیزی افزود: علاوه بر این خدمات جابجایی و حمل محموله های نفتی از مهم ترین فعالیت های این شرکت در سال 1394 بود که با بالاترین کیفیت و در سریع ترین زمان ممکن به مشتریان ارائه شد.
وی خاطر نشان کرد: شرکت خدمات دریایی و مهندسی قشم در سال 94 بیش ازیک میلیون تن نفت کوره، بیش از 20 هزار تن گازوئیل و بیش از 800 هزار تن محموله های نفتی را تامین کرده است.
وی تأمین منابع مالی از طریق بانک های خارجی، ارائه خدمات سوخت رسانی در بنادر مهم آسیا و اروپا، توسعه بازار از طریق بکارگیری روش های نوین بازاریابی، افزایش رضایت مندی مشتریان با پیاده سازی سیستم CRM، خرید کشتی های سوخت رسان، افزایش ظرفیت مخازن سوخت، طراحی و پیاده سازی نظام جامع مدیریت سرمایه های انسانی، استقرار نظام مدیریت فرآیندها و نیازسنجی و پیاده سازی برنامه های نرم افزاری را از مهمترین برنامه های شرکت در سال 95 این شرکت ذکر کرد.
به گفته کاپیتان میرعزیزی، شرکت خدمات دریایی و مهندسی کشتیرانی قشم در نظر دارد تا در سال 1395 با توسعه زیرساخت های شرکت و افزایش حضور در بازارهای منطقه ای و فرامنطقه ای علاوه بر افزایش درآمد، برند کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران IRISL را احیا کند. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار