۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

امکان بازدید گردشگران نوروزی از تاسیسات بندری گیلان

مدیر کل اداره بنادر و دریانوردی استان گیلان گقت: امکان بازدید از بنادر گیلان در ایام نوروز از ساعت 9 صبح الی 17 عصر برای بازدید مسافران نوروزی فراهم شده است.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۶۰۸۲۴
امکان بازدید گردشگران نوروزی از تاسیسات بندری گیلان
سید علی نعیمی در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، گردشگران علاقه مند در نوروز می توانند از تاسیسات بندری در بنادر انزلی و آستارا در طول نوروز بازدید کنند و با عملکرد این بنادر از نزدیک آشنا شوند.                          
وی تصریح کرد: در این بازدیدهای نوروزی، نمایندگان بندری در بنادر انزلی و آستارا، اطلاعات بندری و دریایی را به بازدیدکنندگان ارائه خواهند کرد.
به گفته وی، نمایندگان اداره بنادر دریانوردی استان گیلان، جهت ارتقای فرهنگ دریا و ایمنی مسافرت های دریایی در مبادی ورودی استان گیلان و نیز شهرستانهای لنگرود، کیاشهر، انزلی و آستارا در مکان های مناسب مستقر و اطلاعات دریایی و بندری را با تهیه بروشورهای مناسب به مسافران نوروزی ارائه می کنند.                                                                                                                                          
این مقام مسئول در استان گیلان همچنین در ادامه گفته های خود افزود: هر ساله در ایام نوروز با توجه به علاقه مندی مردم در امر چگونگی تخلیه و بارگیری کالا از کشتی و روند توسعه بنادر، استقبال چشمگیری از سوی بازدید کنندگان به عمل می آید .                            
وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: نوروز 94 شاهد استقبال چشمگیر گردشگران در امر بازدید از بنادر استان گیلان بودیم .
مدیر کل اداره بنادر و دریانوردی استان گیلان تاکید کرد: پیش بینی می شود نوروز 95 شاهد استقبال گردشگران نوروزی در بازدید بنادر گیلان همچون سالهای گذشته باشیم.                                                                                                                             
این مقام مسئول در استان گیلان اظهار کرد: با توجه به شرایط مساعد آب و هوایی و ایمن تر شدن جاده های منتهی به گیلان، انتظار می رود نوروز امسال شاهد افزایش بیش از پیش گردشگران نوروزی در استان گیلان در مقایسه با سالهای گذشته باشیم.                        
به گفته وی، تدارکات لازم برای استقبال از گردشگران نوروزی در قالب ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان گیلان در قالب کمیته های مختلف در حال انجام است.                                                                                                                          
مسئول ستاد سفرهای ساحلی استان گیلان، خاطرنشان کرد: نظارت بر سفرهای ساحلی و انجام گشت های دریایی و ساحلی نیز با نظارت اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان صورت خواهد گرفت.                                                                            
وی گفت: همچنین نظارت دقیق بر رعایت موارد ایمنی از سوی قایقداران به ویژه در زمینه پوشیدن جلیقه نجات مسافران و رعایت سرعت قایق، انجام خواهد شد.                                                                                                                                         
مدیر کل اداره بنادر و دریانوردی استان گیلان تصریح کرد: جلسات ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در بندر انزلی با حضور هلال احمر، شیلات، استانداری، فرمانداری، شرکت های تعاونی قایقرانی و گروه های امداد و نجات در چندین جلسه تشکیل شده است.                        
وی گفت: در جلسات برگزار شده، هماهنگی های لازم جهت انجام اقدامات لازم جهت خدمات رسانی مناسب به مسافران در ایام نوروز انجام شده است.
نعیمی اظهار امیدواری کرد: بتوانیم با برنامه ریزیها و هماهنگی های صورت گرفته، بهترین خدمات را به مسافران نوروزی ارائه دهیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار