۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶

امضاء قرارداد همکاری میان دو موسسه رده بندی

قرارداد همکاری مشترک میان دو موسسه رده بندی ایرانیان و لویدز انگلستان پس از انجام اجرای ممیزی ادواری از موسسه توسط ممیزان سازمان بنادر و دریانوردی، امضاء شد.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۰۱۲۱
امضاء قرارداد همکاری میان دو موسسه رده بندی
به گزارش مانا مدیرعامل مؤسسه رده بندی ایرانیان در خصوص قراردادهمکاری مشترک میان دو موسسه رده بندی ایرانیان و لویدز انگلستان (Lloyd’s Register of Shipping- LR ) گفت: حسب مفاد این قرارداد دو جانبه با موسسه رده بندی لویدز انگلستان که از پیشتازترین موسسات رده بندی دنیا محسوب می شود، در این مقطع زمانی پس از آغاز برجام و رفع تحریم ها، موسسه رده بندی ایرانیان و لویدز درقالب انجام بازرسی های دو گانه (Dual Class) کشتی های ناوگان ملی ایران را به درخواست و یا تشخیص مالکان و یا مدیریت آنان تحت رده بندی خود در خواهند آورد و اولین اثر مثبت این روش، پذیرش سطح دانش و مهارت بازرسین موسسه رده بندی ایرانیان از سوی این موسسه پیشتاز است.
حسن رضا صفری در ادامه در خصوص منافع این تفاهم نامه گفت: با توجه به اینکه موسسه رده بندی LR یک موسسه رده بندی پیشرو و جزو اولین موسسات رده بندی دنیا به شمار می رود و پس از یک سال مذاکرات انجام شده این تفاهم نامه امضا شد که نخستین منافع این تفاهم نامه به دو طرف قرارداد و منافع اصلی این قرارداد باید به نفع ملت ایران و جوانان این مرز و بوم باشد.
در ادامه مهندس پیرزاد مدیر دفتر لویدزنماینده LR نیز گفت: من به عنوان یک ایرانی بر خود می بالم که یک وزنه ی سنگین در کنار LR به نام موسسه ICS قرار گرفته است، این شریک جدید یک موسسه ایرانی است. لویدز هرگز موسسه ICS را به چشم یک رقیب ندیده و با اطمینان خاطر به فعالیت خود در کشور ادامه خواهد داد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار