۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

آغاز فعالیت رسمی دو شناور تفریحی در بندرعباس

پنجشنبه هفته جاری، دو فروند شناور تفریحی در بندرعباس فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز خواهند کرد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۶۰۰۲۱
آغاز فعالیت رسمی دو شناور تفریحی در بندرعباسعبدالله ریگی، سرمایه گذار این طرح در گفتگو با خبرنگار مانا در بندرعباس، اظهار کرد: سال‌ها در بندرعباس زندگی می‌کنم و شاهد این هستیم که مردم و گردشگرانی که برای لذت بردن از دریا به این منطقه سفر می‌کنند، تفریح مناسبی ندارند.
وی با اشاره به اینکه جنگ شادی خلیج‌فارس به طور رسمی از پنجشنبه این هفته آغاز به کار می‌ کند، افزود: این مجموعه شامل دو فروند شناوراست که یک فروند آن با ظرفیت 200 نفر و در دو کلاس A و B فعالیت می‌کند.
مدیر و سرمایه‌گذار جنگ شادی خلیج‌فارس خاطرنشان کرد: علاوه بر این، یک فروند شناور تفریحی دیگر نیز با ظرفیت 12 نفر آماده سرویس‌دهی شده که خانواده‌ها، ادارات و سایر ارگان‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند.
ریگی ایجاد اشتغال را یکی دیگر از اهداف سرمایه‌گذاری در این حوزه عنوان و بیان کرد: در جزیره کیش و تا حدودی قشم، فعالیت‌های اینچنینی انجام شده اما هدف اصلی ما اشتغالزایی و جذب توریست در بندرعباس است.
وی که معتقد است، صنعت گردشگری تاکنون در بندرعباس معنی نداشته، در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: پیش از این نیز در بندرعباس به صورت موردی فعالیت‌های مشابه صورت گرفته اما حقیقت این است که در بندرعباس، لنج برای این فعالیت، جوابگو نیست.
ریگی با اظهار اینکه در سال 91 این فعالیت را به صورت آزمایشی اجرایی کردیم و از امسال به طور دائم این موضوع انجام خواهد شد، تاکید کرد: برای فعالیت در حوزه گردشگری دریایی، نیاز به کار جدید بود که اقدامات ما در این راستا انجام می‌شود.
مدیر و سرمایه‌گذار جنگ شادی خلیج‌فارس با تاکید بر اینکه برای این فعالیت مجوزهای مربوطه از تمامی ارگان‌های مربوطه اخذ شده است، افزود: اخذ مجوزها حدود پنج ماه طول کشیده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار