۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳

رشد 85 درصدی تخلیه و بارگیری در بندر تیاب

مدیر اداره بنادر ودریانوردی شهید باهنر از رشد85 درصدی تخلیه و بارگیری بندر تیاب در 9 ماهه سال جاری خبر داد .
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۵۹۹۴۳
رشد 85 درصدی تخلیه و بارگیری در بندر تیاب
به گزارش مانا محمد محسنی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت : از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه، مجموع 26 هزار و 800 تن کالا در آن بندر تخلیه و بارگیری شده است.
مدیر اداره بنادرودریانوردی شهید باهنرخاطر نشان کرد: از جمله کالاهای صادراتی، خشکبار،خرما،حصیروصنایع دستی می باشد که به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر گردیده است .
وی افزود:هم اکنون پروژه لایروبی حوضچه ودهانه خوربندرتیاب که اعتبارمصوب بالغ بر67 میلیارد توسط این بندر در حال انجام است اقدامی موثر برای تسهیل در امر ترددهای دریایی و افزایش ضریب ایمنی تردد شناورها در حال انجام است.
محسنی بندر تیاب را یک بندر تاریخی دانست وگفت: پس از برگزاری جلسات متعدد وارائه راهکارهای عملی برای رونق بنادر شرق، زیر ساخت های مناسبی توسط سازمان بنادردر آن منطقه ایجاد شده است.
وی اضافه کرد: این اقدامات دستاوردهای خوبی به دنبال داشت که از جمله آن می توان به رشد 58 درصدی درآمد بندرمقایسه با مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد.
محسنی در بخش پایانی وجود پتانسیل گردشگری که موجب رونق صنعت گردشگردی در این منطقه میگردد اظهار داشت: جنگل های حرا هرسال میزبان گردشگران زیادی از داخل وخارج کشوراست،این پوشش گیاهی بسیار زیبا از نظر اقتصادی برای مردم ساحل نشین هرمزگان بویژه در نیمه دوم سال وتعطیلات نوروز با اهمیت است .
برچسب ها: بندر تیاب
ارسال نظرات
آخرین اخبار