۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

کاسکو ضرر می دهد

کاسکو (سنگاپور) به عنوان یکی از شرکت های تابعه کشتی سازی کاسکو چین پیش بینی کرد این شرکت در سه ماهه پایانی سال جاری میلادی با ضرر مواجه خواهد شد.
نویسنده: مهری عزیزی
کد خبر: ۵۸۹۳۷
کاسکو ضرر می دهدبه گزارش گروه بین الملل مانا، ضعف این سه شرکت در سوددهی در بخش های سازه های فراساحل، کشتی سازی و حمل فله منجر به ضرر این شرکت در سه ماهه پایانی سال 2015 است.
براساس این گزارش، دلیل اصلی ضرراین شرکت، کاهش بهای نفت خام و رکود در بازار سازه های فراساحل، کاهش سفارش ساخت و کسادی حمل و نقل فله عنوان شده است.
شرکت کاسکو اعلام کرد بخش کشتی سازی این شرکت باید شرایط جدیدی برای لغو یا تعویق قراردادها ایجاد کند.
این شرکت گزارش سالانه خود در سال 2015 را در تاریخ 19 فوریه 2016 اعلام خواهد کرد.
با توجه به وضعیت نامطلوب بازار شرکت کاسکو سنگاپور به عنوان یکی از شرکت های تابعه کشتی سازی کاسکو، مجبور به اخذ مبلغ 20 میلیارد یوان معادل 3.1 میلیارد دلار از بانک توسعه چین شد که طی پنج سال آینده به این شرکت پرداخت می شود.
شرکت کاسکو سنگاپور از ضرر خالص 82 میلیون دلار سنگاپور معادل 58 میلیون دلار در سه ماهه سوم سال جاری خبر داد که نسبت به سود هفت میلیون دلاری سنگاپور در مدت مشابه سال گذشته تفاوت چشمگیری را نشان می دهد که دلیل اصلی آن کاهش سفارشات کشتی سازی و درآمد حمل و نقل و در عین حال کاهش نقدینگی این شرکت از 1.6 میلیارد دلار سنگاپور در انتهای سال 2014 به 1.5 میلیارد دلار در انتهای ماه سپتامبر 2015 عنوان شد.
برچسب ها: کاسکو
ارسال نظرات
آخرین اخبار