۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
مدیر‌کل شیلات استان بوشهر:

بدنه شناورهای صیادی استان بوشهر بیمه می‌شوند

مدیرکل شیلات استان بوشهرگفت: برای جلوگیری از خسارت احتمالی صیادان در سوانح مختلف بدنه شناورهای صیادی استان بوشهر اعم از قایق، لنج و کشتی تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۵۸۱۵۸
بدنه شناورهای صیادی استان بوشهر بیمه می‌شوند

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر،حسین بهمنیاری در نشست با مسئولان بیمه البرز با بیان اینکه صیادی از شغل‌های سخت و زیان آور است اظهار داشت: صیادی از پرمخاطره‌ترین شغل‌های دریایی است که زمینه حمایت از این افراد باید بیش از پیش فراهم شود.
وی با بیان اینکه استان بوشهر در کشور دارای جایگاه مهمی در حوزه صید و صیادی است بیان کرد: در استان بوشهر بیش از 937 کیلومتر مرزدریایی با خلیج فارس است که بیش از یک هزار و 600 فروند شناور با 10 هزار صیاد فعالیت دارد.
مدیرکل شیلات استان بوشهر از اجباری شدن قانون بیمه بدنه شناورهای صیادی خبرداد و گفت: قانون بیمه بدنه قایق ها و موتورلنج های صیادی الزامی شده و این قانون از آذر امسال اجرایی می شود.
بهمنیاری با بیان اینکه درچند سال اخیر برخی از شرکت های بیمه در خدمات دهی به دارندگان شناورهای صیادی رضایت نداشتند گفت: اکنون شرکت بیمه البرز متقبل شد با خدمات مطلوب رضایت صیادان در موضوع بیمه شناورهای صیادی را تامین کند.
وی افزود: با بیمه شدن شناورهای صیادی دریانوردان برروی این شناورها با خیال آسوده فعالیت می‌کنند و این در حالی است که آموزش‌های لازم در حفاظت از شناورها به صیادان و ملوانان ارائه می‌شود.

برچسب ها: شناور صیادی
ارسال نظرات
آخرین اخبار