۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
وزیر صنعت، معدن و تجارت :

فازهای 17 و 18 پارس جنوبی در مدار تولید قرار می‌گیرد

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: فازهای 17 و 18 پارس جنوبی روند اجرایی مطلوبی دارد که با برنامه‌ریزی انجام شده به زودی راه‌اندازی می‌شود و درمدار تولید قرار می‌گیرد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۵۸۰۶۴
فازهای 17 و 18 پارس جنوبی در مدار تولید قرار می‌گیرد
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر محمدرضا نعمت‌زاده در بازدید از فازهای 17 و 18 پارس جنوبی در عسلویه با بیان اینکه منطقه پارس جنوبی منطقه صنعتی و تولیدی کشور است اظهار داشت: توسعه فازهای پارس جنوبی از اولویت‌های اساسی مسئولان است و در دو سال اخیر اقدامات قابل توجهی در این مسیر انجام شده است.
وی افزود: بازدید امروز به منظور آشنایی با آخرین وضعیت فازهای در دست اجراست و امیدوار هستیم با تلاش شبانه‌روزی شاهد تکمیل و راه‌اندا‌زی این 2 فاز مهم و بزرگ باشیم.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به افتتاح فازهای 17 و 18 پارس جنوبی خاطر نشان کرد: با اقدامات انجام شده، یک پالایشگاه از فازهای 17 و 18 به زودی در مدار تولید قرار خواهند گرفت.
مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس نیز به توسعه فازهای در دست اجرا در پارس جنوبی اشاره کرد و افزود: تکمیل این فازها از مهم‌ترین برنامه‌های صنعت نفت در سال جاری است و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.
علی‌اکبر شعبان‌پور گفت: فاز 17 و 18 نیز از پیشرفت بسیار بالایی برخوردار است و به زودی با تکمیل بخش‌های مختلف در مدار تولید قرار می‌گیرند.
بازدید از شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا، بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و نشست با فعالان صنعتی استان بوشهر نیز در برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار دارد.
برچسب ها: پارس جنوبی
ارسال نظرات
آخرین اخبار