روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱

نخستین دوره آموزش غواصی در دشتستان برگزار شد

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای دشتستان گفت: نخستین دوره آموزش غواصی در شهرستان دشتستان بوشهر با همکاری اداره آموزش فنی و حرفه‌ای و جمعیت هلال احمر این شهرستان در ساحل خلیج فارس برگزار شد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۵۷۹۶۱
نخستین دوره آموزش غواصی در دشتستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای دشتستان با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای سواحل طولانی است اظهار داشت: با توجه به متنوع بودن و جذابیت رشته غواصی متفاضیانی خواهان راه اندازی این رشته در آموزش فنی و حرفه‌ای شدند که اکنون با مشارکت هلال احمر دشتستان راه اندازی شده است.
هادی توسلی با بیان اینکه انواع آموزش ها دراین دوره ارائه می شود بیان کرد: در این دوره آموزشی علاوه بر غواصی و غوص با سیستم های مختلف تنفسی تا عمق 50متری دریا، فیزیک و فیزیولوژی زیر آب، محاسبات تخصصی عملیات غواصی و کار با اتاق فشار، اجرای کارهای عملی گوناگون از قبیل جابجایی در زیر آب، کار با ابزار مختلف هیدرولیکی و سایر موارد ضروری به کارآموزان آموزش داده می شود.
وی افزود: مطالب تئوری ارائه شده در این دوره آموزشی از جدیدترین کتابهای غواصی موجود استخراج شده و در اختیار کارآموزان قرار داده شده است.
وی اظهار داشت: از ویژگی های این دوره آموزشی می توان به برگزاری غواصی در منطقه عملیاتی و انجام تمرینات عملی در محیطی کاملا واقعی اشاره کرد که تفاوتی اساسی با تمرینات شبیه سازی شده و ابتدایی دارد.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای دشتستان افزود: در پایان این دوره آموزش به کارآموزانی که موفق به کسب نمره حد نصاب در آزمون مهارت شوند از سوی فنی و حرفه ای دشتستان گواهینامه مهارت اعطا خواهد شد.

برچسب ها: بوشهر غواصی
ارسال نظرات
آخرین اخبار