۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱
بدست متخصصان داخلی

لوله‌گذاری دریایی فازهای 20 و 21 پارس جنوبی انجام شد

عملیات لوله‌گذاری دریایی فازهای 20 و 21 پارس جنوبی توسط شرکت مهندسی ساخت و تاسیسات دریایی با موفقیت تکمیل شد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۵۷۸۰۱
لوله‌گذاری دریایی فازهای 20 و 21 پارس جنوبی انجام شد
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر رکن‌الدین جوادی معاون وزیر نفت در بازدید از عملیات لوله‌گذاری دریایی فازهای 20 و 21 پارس جنوبی با قدردانی از توانمندی متخصصان کشورمان در اجرای پروژه‌های نفتی اظهار داشت: با تلاش متخصصان داخلی شاهد پیشرفت‌های بسیار خوبی در پارس جنوبی هستیم که این روند تسریع می‎یابد.
مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه لوله‌گذاری دریایی فازهای 20 و 21 پارس جنوبی توسط متخصصان داخلی انجام شده خاطرنشان کرد: در این طرح مهم توانمندی متخصصین داخلی که افتخاری برای کشور است شاهد هستیم.
وی با تاکید بر اینکه باید راه‌های جدیدی برای استفاده از این توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مناسب فراهم شود، اضافه کرد: در فازهای جدید توسعه‌ای، باید توجه مناسبی به این ظرفیت‌ها صورت بگیرد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تصریح کرد: حضور این شرکت‌ها از جمله شرکت مهندسی ساخت و تاسیسات دریایی در پروژه‌های بین‌المللی و فراساحل غیرایرانی به عنوان یک پیام‌رسان محسوب می‌شود.
وی خواستار ایجاد شرایط مناسب برای رقابت شرکت‌های داخلی در صحنه بین‌المللی شد و افزود: ما همواره همراه شما خواهیم بود و پشتیبانی لازم را خواهیم داشت.
مدیرعامل شرکت ملی نفت خواستار معرفی توانمندی شرکت‌های نفتی داخلی در عرصه بین‌المللی شد و گفت: حمایت از شرکت‌های توانمند داخلی مورد تاکید قرار دارد.
برچسب ها: پارس جنوبی
ارسال نظرات
آخرین اخبار