۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
سرپرست فازهای 20 و 21 پارس جنوبی:

گاز فاز 21 پارس جنوبی امسال وارد شبکه می شود

سرپرست فازهای 20 و 21 پارس جنوبی گفت: براساس برنامه ریزیهای انجام شده گاز فاز 21 پارس جنوبی امسال وارد شبکه سراسری می شود.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۵۷۷۰۳
گاز فاز 21 پارس جنوبی امسال وارد شبکه می شود

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر علیرضا عبادی با تشریح اهداف فازهای 20 و 21 پارس جنوبی اظهار داشت: طرح توسعه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی با هدف تولید روزانه 50 میلیون مترمکعب گاز شیرین برای مصارف داخلی ساخته شده است.
وی بازیافت سالانه یک میلیون تن گاز اتان برای مصرف در صنایع پتروشیمی را از دیگر اهداف این فازها دانست و گفت: بازیافت سالانه یک میلیون و 50 هزار تن گاز مایع برای صادرات، تولید روزانه 75 هزار بشکه میعانات گازی گوگرد زدایی و تثبیت شده برای صادرات و بازیافت روزانه 400 تن گوگرد برای صادرات در اولویت برنامه‌های فاز 20 و 21 پارس جنوبی است.
سرپرست فازهای 20 و 21 پارس جنوبی با بیان اینکه نخستین کمپرسور هوای این فازها وارد مدار شد افزود: نخستین کمپرسور هوای فازهای 20 و 21 پارس جنوبی وارد مدار شده است کمپرسور دوم نیز بزودی راه اندازی خواهد شد.
عبادی با بیان اینکه هم اکنون پیشرفت فاز 21 پارس جنوبی 81.5 درصد است تصریح کرد: براساس برنامه ریزیهای انجام شده یک ردیف از واحدهای شیرین سازی این فاز تا پایان سال وارد مدار خواهد شد.
وی اضافه کرد: براساس برنامه ریزیهای انجام شده گاز فاز 21 پارس جنوبی امسال وارد شبکه سراسری می شود.
عبادی ادامه داد: همچنین پمپ های تغذیه بویلر این فاز در روزهای آینده راه اندازی می شود و درهفته های آینده نیز بویلر آن روشن خواهد شد.

برچسب ها: پارس جنوبی
ارسال نظرات
آخرین اخبار