هفته کار و کارگر کرامی باد

      
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

عملیات اجرایی تولید نمک از آب دریا دردیلم آغاز شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهرگفت: عملیات اجرایی تولید نمک از آب دریا با ظرفیت تولید سالانه 500 هزار تن در دیلم آغاز شد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۵۵۹۹۸
عملیات اجرایی تولید نمک از آب دریا دردیلم آغاز شد

به گزارش خبرنگارمانا از بوشهر، سید حسین حسینی محمدی صبح امروز در مراسم آغازعملیات اجرایی تولید نمک از آب دریا دردیلم با بیان اینکه استان بوشهر دارای قابلیت‌های مهمی در حوزه دریا است اظهار داشت: دریا مهم‌ترین ظرفیت توسعه در هر منطقه به شمار می‌رود که این قابلیت دراستان بوشهر وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه طرح کرانه یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های ساحلی است گفت: اکنون بیشتر کشورهایی که دارای ساحل هستند ازاین قابلیت در توسعه و درآمدزایی استفاده بهینه می‌کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ازاجرای طرح تولید نمک از آب دریا دراستان بوشهر خبرداد و بیان کرد: عملیات اجرایی تولید نمک از آب دریا با ظرفیت تولید سالانه 500 هزار تن دردیلم آغاز شد.
حسینی حجم سرمایه گذاری این طرح را 136 میلیارد و 964 میلیون ریال دانست و گفت: با اجرای این طرح زمینه اشتغال 38 نفر در شهرستان دیلم فراهم می شود.
وی با بیان اینکه ظرفیت دریایی استان بوشهر موقعیت‌های مهمی برای سرمایه‌گذاری در حوزه ساحل فراهم کرده است تصریح کرد: اکنون طرح‌هایی در حوزه‌های کشتی سازی، تجارت دریایی، صادرات محصولات دریایی و تولید آبزیان از طریق ظرفیت‌های پرورشی دراستان بوشهر اجرایی شده است.

برچسب ها: دیلم
ارسال نظرات
آخرین اخبار