۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲

سرمایه گذاران کره جنوبی در بندر انزلی

سرمایه گذاران صنعت حمل و نقل دریایی کشور کره جنوبی به همراه مدیرکل، معاونین و کارشناسان بنادر و دریانوردی استان گیلان به بررسی و ارزیابی عملکرد کریدور شمال و جنوب و تراسیکا پرداختند.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۵۵۷۰۶
سرمایه گذاران کره جنوبی در بندر انزلی
به گزارش مانا، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان ضمن ابراز خشنودی از حضور سرمایه گذاران کره جنوبی گفت: با توجه به اینکه دو کشور ایران و کره جنوبی آسیایی و از لحاظ فرهنگی بسیار نزدیک به هم هستند، می توانند روابط موثر و مثبتی داشته باشند.
لی سونگ گان نماینده شرکت HDC (یکی از اپراتورهای بندر بوسان) در راس یک گروه سرمایه گذاری مشارکت کننده با شرکت پرهام از مدیریت بنادر و دریانوردی استان گیلان درخواست کرد به عنوان یک سرمایه گذار در سایتهای زیر ساختی و رو ساختی بندر نیز همکاری کند همچنین اعضای گروه شرکت هیوندای کره  علاقمندی خود را به این همکاری اعلام داشتند.
سید علی نعیمی نیز در خصوصی چگونگی روند توسعه زیرساختهای بنادر حاشیه خزر خصوصا ترانزیت کالا از حاشیه خزر به انزلی و بندر عباس و اروپا مطالبی بیان کرد و مقرر شد با توجه به بازدیدهای میدانی نمایندگان شرکت HDC از بندر و همچنین تصمیمات اتخاذ شده در دفتر مدیریت بندر انزلی، نقطه نظرات ارائه و پس از بررسی های لازم تصمیمات نهایی معمول شود.
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از بندر انزلی به عنوان پایلوت و هاب بنادر شمالی کشور یاد کرد و همچنین با توجه بر نقش و جایگاه ویژه بندر انزلی در کریدور شمال و جنوب به سرمایه گذاران کره ای در خصوص همکاری و همیاری با بندر انزلی تاکید کرد.
برچسب ها: بندر انزلی
ارسال نظرات
آخرین اخبار