به گزارش گروه بین الملل مانا، این یارانه که در سود و زیان شرکت در سال جاری محاسبه خواهد شد به منظور جبران هزینه های جوان سازی و به روز رسانی کشتی های قدیمی تر طی دو سال گذشته به شرکت کاسکو تعلق می گیرد.
در سال 2014 شاهد اوراق 56 فله بر و کانتینربر به ظرفیت کل 3.1 میلیون DWT از سوی این شرکت بودیم که 1.4 میلیارد یوان چین یارانه را از سوی دولت به خود اختصاص داد.
روند اوراق کشتی های کاسکو نیز در سال جاری با اوراق 40 فروند کشتی بر قوت خود باقی است.
شرکت کاسکو در گفتگویی اعلام کرد: در صورت عدم دریافت یارانه از سوی دولت بابت اوراق این تعداد کشتی، شرکت کاسکو در سال 2014 مبلغی معادل 1.38 میلیارد یوان چین ضرر به ثبت می رساند.
همگام با حمایت دولت چین از به روزرسانی و جوان سازی ناوگان در کاسکو، این شرکت اقدام به سفارش ساخت 117 هزار و 960 TEU کشتی جدید کرده است.