۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶

افزایش نرخ کرایه شناورها در هرمزگان

مدیرعامل تعاونی قایق‌داران و اتوبوس‌داران دریایی بندرعباس از افزایش نرخ کرایه‌ها در مسیربندرعباس-قشم و بندرعباس-هرمز خبر داد.
نویسنده: آتوسا اميری
کد خبر: ۴۲۲۵۳
افزایش نرخ کرایه شناورها در هرمزگاناسماعیل اصلاحی در گفتگو با خبرنگار مانا در بندرعباس، با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری، نرخ کرایه شناورها در مسیر بندرعباس-قشم، بندرعباس-هرمز و بالعکس افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه این افزایش کرایه‌ها از مدتها پیش باید اتفاق می‌افتاد، تصریح کرد: در مسیر بندرعباس-قشم، کرایه‌ها از 7هزار تومان به 10هزار تومان افزایش یافته است.

مدیرعامل تعاونی قایق‌داران و اتوبوس‌داران دریایی بندرعباس با اشاره به اینکه نرخ کرایه شناورها از روز اول واقعی نبوده است، تصریح کرد: به همین دلیل برای مقرون به صرفه بودن بیشتر، این تصمیم اتخاذ و اجرایی شد.

اصلاحی با تاکید براینکه این افزایش کرایه به هیچ وجه در ایام نوروز بر ورود مسافران تاثیر منفی نگذاشته است، تاکید کرد: وجود شناورهای ایمن، پیشرفته و تندرو دراین مسیر نیازمند حقیقی‌سازی نرخ کرایه‌ها بود که این تصمیم با هماهنگی لازم، اتخاذ شد.

اصلاحی با بی‌ان اینکه اگر می خواهیم سفر ایمن داشته باشیم، با توجه به افزایش خدمات، باید به مسائلی مانند کرایه نیز توجه داشته باشیم، اظهار داشت: درحال حاضر 42فروند شناور در مسیر قشم و بندرعباس تردد می کنند که 29 فروند آن زیر نظر تعاونی قایق داران بندرعباس است.

مدیرعامل تعاونی قایق‌داران و اتوبوس‌داران دریایی بندرعباس تاکید کرد: ایمنی هزینه دارد و برای هرکدام از شناورهای موجود در مسیر بندعباس-قشم و هرمز هزینه زیادی شده است.

وی بیان کرد: اتوبوس‌های دریایی سابق حدود 20میلیون تومان خریداری شده بودند اما برای شناورهای تندرو کنونی حدود 7میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار