۰۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷

همکاری 10 فروند شناور جهت امداد رسانی در تالاب انزلی

10 فروند از شناورهای اتحادیه تعاونی قایقرانان استان گیلان به منظور امداد رسانی در شرایط اضطرار دریایی در تالاب و دریا با اداره کل بنادر و دریانوردی این استان همکاری می کنند.
نویسنده: مديريت پورتال
کد خبر: ۴۲۱۱۷
همکاری 10 فروند شناور جهت امداد رسانی در تالاب انزلیبه گزارش مانا مدیر روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان از امضای توافق همکاری این نهاد با اتحادیه قایقرانان انزلی در ایام نوروز خبر داد.

"مهدی موذنی" با بیان این مطلب گفت : در این طرح 10فروند از شناورهای اتحادیه تعاونی قایقرانان که توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان تجهیز شده اند، در زمان اضطرار دریایی در تالاب و دریا جهت امداد رسانی با تیم جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان همکاری می کنند .

وی افزود : همچنین در آستانه نوروز، جلسه هماهنگی طرح ایمنی سفرهای دریایی ویژه نوروز 1393 با حضور کلیه نمایندگان ارگانهای ذیربط در اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان برگزار شد .

به گفته موذنی؛ در این جلسه ارگانها نسبت به افزایش ضریب ایمنی سفرهای دریایی و کاهش سوانح دریایی تاکید ویژه داشته و ابراز امیدواری کردند با تلاش و همکاری کلیه ارگانهای مرتبط ، جهت ترویج فرهنگ دریایی بستری مناسب و ایمن برای مسافران نوروزی که قصد بازدید از جاذبه های گردشگری تالاب و دریا در سطح استان گیلان را دارند، فراهم شود تا گردشگران ساعات خوب و خوشی را در سفرهای دریایی تجربه کنند .

گردشگری دریایی از جاذبه های مهم تفریحی برای مسافران انزلی محسوب می شود.

شهرستان ساحلی انزلی در 40 کیلومتری شمالغرب مرکز استان گیلان واقع است.
برچسب ها: تالاب انزلی
ارسال نظرات
آخرین اخبار