به گزارش مانا به نقل از شستا رسانه، اختتامیه گردهمایی آموزشی مدیران روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی شرکتهای تابعه شستا پنجشنبه (۴بهمن) در مجتمع کشتیرانی برگزار شد.
زاهدپور گفت: باید تصویر درستی از روابط عمومی های شستا به جامعه انعکاس پیدا کند؛ افزایش آگاهی مخاطبان وظیفه اصلی روابط عمومیهای شستا است.
وی افزود: مدیریت فضای مجازی از اهمیت بالایی برخوردار است و تلفنهای همراه هوشمند در حال تاثیرگذاری بر افکار عمومی در دنیا هستند؛ متاسفانه نوع تعامل با رسانهها یکی از بزرگترین نقاط ضعفی است که باید برای رفع مشکل برنامه داشت.
مشاور مدیرعامل و رئیس مرکز اطلاع رسانی و مسئولیت اجتماعی شستا تصریح کرد: لازم است هلدینگها و شرکتهای تابعه شستا در کلان پروژه تبلیغات با مرکز اطلاعرسانی شستا هماهنگ شوند.
زاهدپور خاطرنشان کرد: در همین راستا همه هلدینگهای شستا باید از یک سامانه رصد استفاده کنند و تحلیل محتوا داشته باشند چراکه گزارش رصد بدون تحلیل مناسب بی ارزش است.
وی افزود: به زودی اقدامات بسیار ارزشمندی در حوزه شورای فرهنگی شستا انجام خواهد شد و طبق دستور مدیرعامل شستا فرهنگ سازمانی و فرهنگ کار و تولید را دنبال خواهیم کرد؛ همچنین طبق دستورالعمل مدیرعامل شستا بودجه مسئولیتهای اجتماعی شرکتها نباید از استان و منطقه خارج شود.
مشاور مدیرعامل و رئیس مرکز اطلاع رسانی و مسئولیت اجتماعی شستا تاکید کرد: در جنگ روایتها باید بدانیم روایت درست را به مخاطبان ارائه دهیم در غیر این صورت روایت نادرست ساخته شده و به جامعه اعلام میشود.
زاهدپور خاطرنشان کرد: حدود ۱۶۰۰ محصول در شرکتهای زیرمجموعه شستا تولید میشود اما جامعه از آن خبر ندارد، باید به سمت تولید محتوا برای اطلاع رسانی درباره تولیدات و خدمات شستا حرکت کنیم.