به گزارش مانا به نقل از شستا رسانه، علی احمدنیا، رئیس امور اطلاع رسانی دولت در اختتامیه گردهمایی آموزشی مدیران روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی شرکت های تابعه شستا اظهار داشت: اکنون بحث ناترازی بسیار زیاد است، ناترازی در رسانه و فضای مجازی هم وجود دارد.
وی افزود: 90 درصد اطلاعات در فضای مجازی تولید می شود که باید این درصد مورد توجه قرار گیرد.
رئیس امور اطلاع رسانی دولت تصریح کرد: نداشتن پیوست رسانهای به شرکتها و در سطح کلان به دولت ها لطمه میزند.
احمدنیا خاطرنشان کرد: مدیران عامل شرکتها باید روابط عمومی را جدی بگیرند و اگر روابط عمومی را پوستر چسبان و … ببینند نباید در شرایط بحرانی از آنها انتظار انجام کاری داشته باشند.
وی گفت: از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و مدیرعامل شستا میخواهم علاوه بر توجه به تخصص برای مدیران عامل، موضوع سواد رسانهای آنها را هم در نظر بگیرند.
رئیس امور اطلاع رسانی دولت افزود: استفاده از اینفوگرافی و موشنگرافی و ادبیات رسانه در فضای مجازی باید در شرکتها جدی گرفته شود.
وی تصریح کرد: دو موضوع اطلاع رسانهای استانی و هوش مصنوعی بسیار مورد توجه ما قرار دارد و خواسته من از شستا این است که از ظرفیتهای استانی شستا در اطلاع رسانی گام به گام استفاده شود.
احمدنیا خاطرنشان کرد: باید در شستا کاری کرد که مدیران شجاعت تصمیمگیریهای درست را داشته باشند.
وی در پایان تاکید کرد: حتما بحث امید آفرینی باید مورد توجه قرار گیرد و این مسئولیت سنگین روابط عمومیهاست.