۲۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸

غول‌های خطوط کانتینری جهان در اجرای برنامه‌ها قابل اتکا نیستند

خطوط بزرگ کشتیرانی کانتینری اقیانوسی از ژانویه تا سپتامبر ۲۰۲۴ موفق نشدند به عنوان قابل اعتماد‌ترین شرکت در بخش قابلیت اطمینان برنامه‌ها موجودیت خود را به اثبات برسانند.
کد خبر: ۱۰۱۰۳۴

خطوط بزرگ کانتینری جهان قابل اعتماد در برنامه‌ها نیستند

 

 به گزارش مانا، مؤسسه Sea-Intelligence با انتشار گزارشی اعلام کرد از سال ۲۰۱۹ میلادی، هیچ یک از شرکت‌های حمل‌و‌نقل در بین ۱۲ شرکت برتر کشتیرانی جهانی به طور مداوم در بیش از ۳۰ درصد از خطوط تجاری که در هر ماه خدمات ارائه می‌دهند، نتوانستند خود را به عنوان قابل اعتماد‌ترین خط کشتیرانی ثابت کنند.

Sea-Intelligence با ارزیابی قابلیت اطمینان خطوط کشتیرانی در ۳۴ مسیر تجارت جهانی تأکید کرد باید دید چطور می‌شود یک اپراتور به طور کلی قابل اعتمادترین باشد، در حالی‌که در دو سوم فعالیت خود  قابل اعتماد نیست؟

آلن مورفی، مدیر‌عامل Sea-Intelligence در این زمینه گفت پاسخ در یکپارچگی نهفته است این حامل‌ها به طور مداوم در ۵۰ تا ۸۰ درصد  خطوط تجاری در بین پنج شرکت برتر معتبر جهانی بودند.

براساس این گزارش شرکت مرسک در رتبه بندی ترکیبی پیشتاز بود و در ۱۶ درصد مواقع به  رتبه اول در خطوط تجاری دست یافت و در ۴۴ درصد مواقع در بین سه شرکت برتر قرار گرفت.

CMA CGM،MSC و شرکت سنگاپوری PIL در رتیه یک تا پنج بودند در حالی‌که ONE در مجموع پایین‌ترین رتبه را به خود اختصاص داد و تنها در ۲ درصد مواقع به مقام اول و در ۳۰ درصد  مواقع به رتبه سوم دست یافت.

 بدین ترتیب براساس رتبه بندی مؤسسه در بین ۱۲ شرکتی که مورد ارزیابی قرار گرفتند، شرکت مرسک بیشترین امتیاز را کسب کرد و شرکت‌هایCMACGM،MSC،PIL،HMM،Hapag-Lloyd،WanHai ،OOCL، EVERGREEN،Yang Ming،ONE قرار گرفتند بدین ترتیب شرکت‌های یانگ‌مینگ و وان در پایین‌ترین رتبه و مرسک، خط کشتیرانی فرانسه  و MSC در رتبه‌های اول  تا سوم قابلیت اطمینان برنامه‌ها جای گرفتند.

خطوط بزرگ کانتینری جهان قابل اعتماد در برنامه‌ها نیستند

ارسال نظرات
آخرین اخبار