۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷

تصویب اجرای ۱۰ پروژه بزرگ توریستی در جزایر لارک و هرمز

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان از تصویب اجرای ۱۰ پروژه بزرگ توریستی در جزایر لارک و هرمز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۷۷۲

تصویب اجرای ۱۰ پروژه بزرگ توریستی در جزایر لارک و هرمز

 

محمد محسنی در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: بر‌اساس سیاست‌های  توسعه دریا محور اعلام شده در برنامه هفتم توسعه، اجرای ۱۰ پروژه بزرگ توریستی در جزایر لارک و هرمز به تصویب مدیران اجرایی استان رسیده است.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان ادامه داد: این پروژه‌های بزرگ توریستی با مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی در قالب پروژه‌های مختلف اجرایی می‌شوند.

به گفته وی، این پروژه‌های شامل انواع زیرساخت‌های گردشگری شامل ساخت اسکله و به‌کارگیری شناور، ساخت اقامتگاه بوم گردی و هتل، رستوران، کلوپ تفریحات دریایی و ... خواهد بود.

این مقام مسئول در استان هرمزگان اذعان داشت: انتظار می‌رود به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی ۱۰ پروژه توریستی مذکور در جزایر لارک و هرمز باشیم؛ همچنین پیش بینی می‌شود این پروژه‌ها با سرعت قابل توجهی پیشرفت داشته باشند.

وی یادآور شد: با افتتاح این پروژه‌ها در لارک و هرمز که طی سال‌های اخیر به قطب‌های مهم توریسم منطقه خلیج فارس تبدیل شده اند، علاوه بر توسعه توریسم منطقه، شاهد رشد اقتصادی بومیان ساکن در این جزایر نیز خواهیم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار