۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱

خلیج فارس در سواحل استان بوشهر مواج شد

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به سرعت وزش باد تا ۵۰ کیلومتر در ساعت در سواحل استان گفت: خلیج‌فارس و سواحل استان بوشهر تا اول آبان ماه مواج و متلاطم است.
کد خبر: ۱۰۰۶۵۸

خلیج فارس در سواحل استان بوشهر مواج شد

 

حسین مستانه در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر، هشدار دریایی سطح نارنجی در سواحل استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: این هشدار دریایی همراه با افزایش سرعت وزش باد تا سه‌شنبه اول آبان ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به وزش باد نسبتاً شدید تا شدید شمال غربی با سرعت بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت در استان بوشهر گفت: ارتفاع موج دریا در سواحل خلیج فارس استان بوشهر تا ۲.۵ متر افزایش می‌یابد.

کارشناس هواشناسی استان بوشهر از  اختلال در تردد و فعالیت‌های دریایی خلیج فارس خبر داد و افزود: خطر غرق شدن شناور‌ها بویژه قایق‌ها و شناور‌های سبک و نیمه سنگین، پاره شدن تور‌های صیادی، خطر غرق شدن شناگران در این شرایط جوی وجود دارد.

مستانه با تأکید بر خودداری از تردد‌های دریایی از جمله قایق‌های صیادی و تفریحی در سواحل و فرا ساحل استان بوشهر گفت: از شنا در نوار ساحلی استان بوشهر در مناطق تحت تأثیر این هشدار دریایی پرهیز شود، چون احتمال غرق شدن وجود دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار