۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹

توسعه گردشگری کشاورزی و اقتصاد دریامحور در گیلان

رئیس بنیاد نخبگان گیلان با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های نخبگان گفت: توسعه گردشگری کشاورزی و اقتصاد دریامحور در دستور کار بنیاد نخبگان قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۰۶۲۲

توسعه گردشگری کشاورزی و اقتصاد دریامحور در گیلان

 

به گزارش مانا، فرهاد شیرینی در جلسه بررسی مشکلات حوزه کشاورزی گیلان، گفت: تغییر وضعیت معضلات به مشکلات و عارضهیابی و ارائه راهکار و رفع آنها در دستور کار بنیاد نخبگان است.

رئیس بنیاد نخبگان گیلان با اشاره به دو طرح شهید بهشتی و هیئت اندیشهورز این نهاد بیان کرد: استفاده از ظرفیتهای نخبگان و دانشگاهی گیلان در اولویت است.

وی با تاکید بر لزوم ارتباط دو سویه علم و عمل در بنیاد نخبگان اضافه کرد: تعامل و همسویی متخصصان دانشگاهی و جامعه نخبگان با دیگر دستگاهها منجر به حل مشکلات میشود.

شیرینی با اشاره به اهمیت و جایگاه هیئت اندیشهورز بنیاد نخبگان افزود: آسیبها، باید و نبایدها و راهکارهای حل مشکلات در هیئت اندیشه ورز مورد بحث گذاشته میشود.

رئیس بنیاد نخبگان گیلان با تاکید بر لزوم بهرهگیری از ظرفیتهای نخبگان در سطوح مختلف گفت: شناسایی، تشخیص درست و ارائه راهکار مناسب در حل مسئله نقش بسزایی دارد که از جامعه نخبگانی انتظار میرود. تقویت تولید، بازاریابی و بازارشناسی برای محصولات کیوی در گیلان مورد توجه است.

به گفته وی ، توسعه گردشگری کشاورزی و اقتصاد دریا محور در دستور کار بنیاد نخبگان گیلان قرار دارد.

شیرینی با اشاره به اینکه نسبت به حل مشکلات استان دغدغهمندیم، اظهار کرد: ارائه راهکار برای حل مشکلات گیلان از وظایف مهم بنیاد نخبگان است.

محمد رضا خالدیان، دبیر هیئت اندیشورز بنیاد نخبگان گیلان هم در این نشست گفت: احصای مشکلات و یافتن راه حل مناسب و زودبازده در گیلان اهمیت دارد.

دبیر هیئت اندیشورز بنیاد نخبگان گیلان با بیان اینکه توسعهمندی با نخبگان اتفاق میافتد، تصریح کرد: برای توسعه گیلان روی کمک همه نخبگان و دانشگاهیان حساب باز کردیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار