۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱

توقیف ۴ فروند شناور صیادی فاقد مجوز در بوشهر

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان بوشهر از توقیف چهار قایق و لنج فاقد مجوز صیادی در سواحل استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۵۷۹

توقیف ۴ فروند شناور صیادی فاقد مجوز در بوشهر

 

سرهنگ عبدالکریم غلامی در گفت‌وگویی با خبرنگار مانا در بوشهر برخورد با شناور صیادی فاقد مجوز قانونی را مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد: عوامل یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان بوشهر در تمامی ساعات شبانه‌روز در سواحل استان بوشهر گشت‌زنی می‌کنند.

وی از توقیف دو فروند لنج صیادی متخلف در آب‌های شهرستان دیلم خبر داد و گفت: ناوگروه شناوری دیلم دو فروند لنج صیادی را در حال صید به روش ممنوعه ترال توقیف کردند و برای سیر مراحل قانونی به اداره شیلات دیلم تحویل داد.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان بوشهر ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی فعالان حفاظت از ذخایر آبزیان دریایی افزود: با دستور مقام قضائی ادوات ترال هر دو شناور ضبط و برای آنها پرونده تخلفاتی در معرفی به دادگستری تشکیل شد.

غلامی در ادامه با بیان اینکه دو شناور حین صید آبزیان فاقد مجوز در سواحل استان بوشهر شناسایی شد، گفت: عوامل این یگان مستقر در پایگاه حفاظت منابع آبزیان شیلات شهرستان بوشهر با کسب اخبار موثق از منابع محلی دو فروند قایق موتوری، به علت صید و صیادی بدون کسب مجوز شیلات و انجام صید ممنوعه ترال متوقف کردند.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان بوشهر با بیان اینکه شناور‌ها از اسکله صیادی جبری و شیف خارج شده بودند، گفت: از شناور‌های متخلف ادوات ممنوعه ترال شامل دو رشته تور ترال قایق، چهار حلقه طناب، دو جفت تخته صید ترال قایق، کشف شد.

غلامی ادامه داد: برای دو شناور توقیفی پرونده تخلفات صادر و برای سیر سایر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

وی با هشدار به متخلفین صیادی یادآور شد: عوامل این یگان به شدت و با قاطعیت هرچه تمام با متخلفان در سواحل خلیج‌فارس استان بوشهر برخورد قانونی خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار