۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳

نگاه حمایتی دولت به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران مناطق آزاد

دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در نشستی که با حضور تجار و سرمایه‌گذاران منطقه آزاد کیش برگزار شد، از تشکیل «شورای گفتگوی مناطق آزاد کشور» در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۵۵۲

نگاه حمایتی دولت به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران مناطق آزاد

 

به گزارش مانا، رضا مسرور در این نشست بر نگاه حمایتی شورایعالی مناطق آزاد و و ویژه اقتصادی کشور در راستای برنامههای دولت چهاردهم به کارآفرینان و سرمایهگذاران کشور اشاره کرد و گفت: دولت چهاردهم با شعار وفاق ملی و در راستای اشتغالآفرینی از کارآفرینان و سرمایهگذاران حمایت میکند.

وی بر رفع موانع و مشکلات سرمایهگذاری در مناطق آزاد کشور تاکید کرد و افزود: رضایتمندی فعالان اقتصادی در مناطق آزاد بسیار حائز اهمیت است و ما با توانمندسازی و تغییر نگرش نیروی انسانی فعال در جهت بهبود فرآیندها تلاش خواهیم کرد.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در ادامه بر لزوم تسهیل فضای کسب و کار در مناطق آزاد اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: یکی از رسالتهای اصلی دبیرخانه شورایعالی، ایجاد همگرایی و همافزایی بین سازمانهای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در جهت افزایش تولید و رشد صادرات است.

در ابتدای این نشست، تجار و سرمایهگذاران منطقه آزاد کیش، ضمن ابراز خرسندی از انتخاب رضا مسرور در سکان هدایت مناطق آزاد به بیان دیدگاههای خود در خصوص مسائل و مشکلات جزیره پرداختند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار